ترنج

ترنج

بسم رب الحسین...
قال الله تعالی: «...فَاخْلَعْ نَعْلَیْکَ إِنَّکَ بِالْوادِ الْمُقَدَّسِ طُوىً»
از خویش رها شو و با عشق درآمیز،
و چون به میقاتِ ماه "مُحرَم" وارد شدی،
اِحرام بربند که مُحرِمی!
گرد "عاشورایش" بسیار طواف کن،
و چون در کوی معرفتش بیتوته کردی،
بسیار خدا را بخوان،
تا تو را به وادی جنون کربلا راه دهند..
و چون به کربلا رسیدی، تا ابد وقوف کن!
و با اشک های روان بگو:
لبیک یا حسین...
تا بر کشته اشک های روان مَحرمِ اسرار شوی...

این تناقض تا ابد شیرین ترین مرثیه است: سرترین آقای دنیا را خدا بی سر گذاشت!

کد آهنگ

طبقه بندی موضوعی

به طواف سیبی سرخ از نگاهِ چشمانت...

يكشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۵۳ ق.ظ

امشب مهلتی بده، تا حجم سنگین آوارِ زلزله ی دوریت را، از روی دلم بردارم...

و دل تنگم را، در چند واژه خلاصه کنم برای تو...

چگونه ساده و کوتاهتر از این بگویم که، روزهاست غم نادیدن تو را سکوت می کنم؟

و برای ثانیه ثانیه های غریب بی تویی، آه می کشم ...

و برای نگاهت، که پر از بوی سیب بود و برای خودم در کنار تو، دلتنگم...

مرا بخوان به آسمانی که فرشتگان و ملائک دور تا دور طلایی عشق، نجوای سکوتشان بلند است...

خدای دلــــــــ؛ دگر باره بخوان مرا به عشقت،

و به طواف سیبی سرخ، از نگاهِ چشمانت، شیدا و خرابم کن...

 

 

+ فقط تا 15 اسفند مهلت اولین دلانه ها را داری رفیق...

+ دلم تنگ است ...

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۱۳
ریحانه خلج ...

عشق

کربلا

بوی سیب

ح س ی ن

نظرات  (۷)

۱۳ اسفند ۹۱ ، ۱۹:۲۶ حسین رضائی فرد
خیلی قشنگ بود
و برای ثانیه ثانیه های غریب بی تویی، آه می کشم ...



۱۳ اسفند ۹۱ ، ۱۹:۲۸ حسین رضائی فرد
سلام.
ی سواال داشتم
عکس بالای سایتتونو 
چطور اضافه کردید(گذاشتین)
پاسخ:
سلام زحمتش را یک دوست وارد به بخش فنی کشیدن...
و من هم دلتنگم و در حسرت دیدار ...
یا ح س ی ن...
انشاالله سال جدید همراه باشه برات با زیارت کربلا
پر زد دوباره مرغ دلم کربلایتان

پیچید در تمام وجودم صدایتان

یک کوه غصّه روی دلم می نشست تا -

آغاز شد دوباره غم نینوایتان
۲۱ اسفند ۹۱ ، ۰۷:۰۰ از طرف پدری مهربان
با سلام و خسته نباشید
با کمال احترام از شما دعوت می شود در ختم قرآن که  از 15 یا 20 فروردین شروع می شه شرکت فرمایید
اگه تمایل به شرکت دارید سریع اعلام نمایید تا فرم را ارسال کنم
هر روز توسط هر فرد حداقل 1 حزب خوانده می شود و اعضاحداکثر 120 نفر هستند و در پایان هر روز قرآن یک دور می شود
هر فرد بعد از 120 روز قرآن را یک دور کامل می کند
علاوه بر ثواب ختم گروهی قرآن در هر روز در پایان 120 روز ختم فردی کرده
لطفا به دوستان و خانواده خود نیز بگویید تا سریع اعضا جور شوند
اگر مایلید یا اطرافیان مایل بودیند میل بزنید و تعداد حزب های خواسته شده را بگویید
به دلیل پیش نیامدن سوء تفاهم : من از طرف و با همکاری و حمایت نویسنده پدر مهربان هستم بنابراین در مورد طرح فقط میل بزنید
 منتظرم
Mahdi_Zahra133@yahoo.com
قشنگ بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دریافت کد گوشه نما دریافت کد گوشه نما