ترنج

ترنج

بسم رب الحسین...
قال الله تعالی: «...فَاخْلَعْ نَعْلَیْکَ إِنَّکَ بِالْوادِ الْمُقَدَّسِ طُوىً»
از خویش رها شو و با عشق درآمیز،
و چون به میقاتِ ماه "مُحرَم" وارد شدی،
اِحرام بربند که مُحرِمی!
گرد "عاشورایش" بسیار طواف کن،
و چون در کوی معرفتش بیتوته کردی،
بسیار خدا را بخوان،
تا تو را به وادی جنون کربلا راه دهند..
و چون به کربلا رسیدی، تا ابد وقوف کن!
و با اشک های روان بگو:
لبیک یا حسین...
تا بر کشته اشک های روان مَحرمِ اسرار شوی...

این تناقض تا ابد شیرین ترین مرثیه است: سرترین آقای دنیا را خدا بی سر گذاشت!

کد آهنگ

طبقه بندی موضوعی

من امشب باز به متولد شدن می اندیشم...

سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۸۹، ۱۱:۴۸ ب.ظ

هر تولد خود آزمونی است برای هدایت انسان برای رفتن به سوی نور به سوی باران...

تا باران ببارد فکری کن...

من امشب باز به متولد شدن می اندیشم...

پس بیاندیش...

کجای این قصه ی زیستن، در چارچوب غفلت مانده است؟

درگیر کدام فصل از بودنت هستی و تو خود چگونه رهایی را آرزو داری وقتی هماره در بندی...

***

حرم بانو و دستهایی که رو به سویش گشوده اند...

و...

من...

و هنوز تو نیستی باران...

نه که نیستی! هستی و من تو را نمی بینم...

نمی بینم...

کوری هم، گاهی خود دلیل نبودن من است...

دست بر سینه ایستاده ، عمیق نگاهش می کنم...

عمیق...

اشک در چشمانش، روبروی آینه هایی که نور منتشر می کنند و دست بر چهره تبدارش می کشد و بلور اشکی نقره ای را بر گونه اش می لغزد...

و باز از چشمه ی مژگانش جوششی آغاز می شود تا نهایت عشق ...

بانو...

صفای خانه ات را عشق است چقدر دلگشا و دلربایی...

دعا کن امشب باران ببارد تا صبح...

قطره قطره نه...

شرشر...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۰/۲۱
ریحانه خلج ...

عاشورا

باران

نظرات  (۷)

باز باران ...
چه سری نهفته است میان ما و باران ...

باز باران ...
باران که می خورد به پنجره ...
باران که قطره قطره می خورد به صورتم ....
اه باران ...

ببار ، بر این بی قراری های شبانه ...
۲۲ دی ۸۹ ، ۱۶:۳۴ مراقبه های زهیر
به روضه ی حضرت رقیه دعوتید...
اینقد گفتی باران بارن .............
خدا از لج تون برف بارید
مستدام وپایدار باشی
حاجت روایی انگار ...
نه قطره قطره
که دانه دانه بارید ...
برف ...
سلام سپهرای عزیزم
از خدا می خوام هیچ وقت ما رو از رحمت بی کرانش بی نصیب نکنه
اگر چه ما لیاقت رحمتش و نداریم
باران وبرف و ...........هر چه رحمت بی منتهای اوست ببارد بر سر خلقش
رحمتش بی کران وما ناسپاس وناشکر
باشد که سپاس گزار الطاف حق باشیم
الطاف ارحم الراحمین چون باران برسرتان ببارد
دلتان شاد و ایام به کام
سلام
«مصباح» با «مرد علیه السلام» به روزه
تشریف بیارین
سلام.
وقتی بارونی میشه چشمای تو
غم میاد برای ترسوندن تو

تمام این روز و شبا که بد نسیت
ممنونم از لطف خدا که جز من
هیچکسی خندوندنتو بلد نیست
دل من هم گاهی وقتا میگیره
جونمم هم گاهی به لبهام رسیده
تو وجودم حسی دارم که هنوز
شکر حق گریمو هیچکس ندیده.....................
این باشه باقیش بعد
عالیه تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دریافت کد گوشه نما دریافت کد گوشه نما