ترنج

ترنج

بسم رب الحسین...
قال الله تعالی: «...فَاخْلَعْ نَعْلَیْکَ إِنَّکَ بِالْوادِ الْمُقَدَّسِ طُوىً»
از خویش رها شو و با عشق درآمیز،
و چون به میقاتِ ماه "مُحرَم" وارد شدی،
اِحرام بربند که مُحرِمی!
گرد "عاشورایش" بسیار طواف کن،
و چون در کوی معرفتش بیتوته کردی،
بسیار خدا را بخوان،
تا تو را به وادی جنون کربلا راه دهند..
و چون به کربلا رسیدی، تا ابد وقوف کن!
و با اشک های روان بگو:
لبیک یا حسین...
تا بر کشته اشک های روان مَحرمِ اسرار شوی...

این تناقض تا ابد شیرین ترین مرثیه است: سرترین آقای دنیا را خدا بی سر گذاشت!

کد آهنگ

طبقه بندی موضوعی

ناگفته های من...

چهارشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۲، ۰۲:۴۸ ق.ظ

کاش تو بودی،

تا من،

با همان کلماتی که هر دم، با تو جان می گرفت،

هر شب برایت می نوشتم...

تا تمام نگاره ها،

همچون من، شیدایت شوند!

کاش بودی و در انجمادِ سخت زمستان،

با دمای خورشیدِ آسمان

گرم می شد، دفترِ سپیدِ گفته های من!

می نوشتم از عشقت،

از بودنت ،

و از ناگفته های روزگارِ با تو بودنم!

...

اما،

حالا که نیستی،

حرفی نمانده،

جز رنج هایی استوار و زخم هایی ماندگار...

 

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۹
ریحانه خلج ...

خزان

سکوت

تو

عشق

نظرات  (۲)

خیلی وقت است دست و دلم به نوشتن نمی رود. خیلی وقت است که شلوغی دنیا، اجازه ی کمی خلوت و تامل به من نمی دهد. خیلی وقت است دلم کمی سکوت و امنیت می خواهد و هوای پاک و صدای بم زائران حرم آقا را بهانه کرده. خیلی وقت است که بال و پرم بسته است و راه به جایی جز همین حوالیِ چرکین دنیا زده را ندارد... التماس دعا بانو. التماس دعا...
پاسخ:
خیلی وقت است شبیه هم هستیم...
با این تفاوت که که سکوتم را می نویسم تا...
دعا...
روزگار عجیبیست یکی در آب پاش گلاب دارد ویکی در گلاب پاش آب هم ندارد

واینجانمی شود به ادمها نزدیک شد آدمها از دور دوست داشتنی ترند

وای کاش راه بازگشتی بود

کاش میشد به زمانی برگردم که تنها غم زندگیم گم شدن مدادقرمز

کوچکم بود

ولی افــــــــــــــــــــــــــسوی که نمیشود

وخورشید را دوست دارم به خاطر وسعت قلبش ونگاه مهربانش

ببین چگونه خودرا در پشت کوه پنهان میکند تا شب ماه روشنی خود را به زخ شب بکشد وشاید ستاره ها

وچه خوب میداند که نورش از کجاست این ماه خندان شبهای تاریک ....
پاسخ:
...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دریافت کد گوشه نما دریافت کد گوشه نما