ترنج

ترنج

بسم رب الحسین...
قال الله تعالی: «...فَاخْلَعْ نَعْلَیْکَ إِنَّکَ بِالْوادِ الْمُقَدَّسِ طُوىً»
از خویش رها شو و با عشق درآمیز،
و چون به میقاتِ ماه "مُحرَم" وارد شدی،
اِحرام بربند که مُحرِمی!
گرد "عاشورایش" بسیار طواف کن،
و چون در کوی معرفتش بیتوته کردی،
بسیار خدا را بخوان،
تا تو را به وادی جنون کربلا راه دهند..
و چون به کربلا رسیدی، تا ابد وقوف کن!
و با اشک های روان بگو:
لبیک یا حسین...
تا بر کشته اشک های روان مَحرمِ اسرار شوی...

این تناقض تا ابد شیرین ترین مرثیه است: سرترین آقای دنیا را خدا بی سر گذاشت!

کد آهنگ

طبقه بندی موضوعی

یا علی...

دوشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۰، ۰۲:۳۶ ق.ظ
سلام...

 

استاد گرامی و بزرگوارم آقای مجتبی مجد و بانوی بهاری دل خواهر عزیزم طاهره جان...

17مرداد 1379 اگر اشتباه نکنم روز خاطره انگیز و زیبایی برای شما عزیزان است...

الان چند ساعتی از امروز گذشته تبریکات صمیمانه ام را به مناسبت سالگرد زیباترین روز زندگیتان بپذیرید ...

به بهانه سال روز مبارک پیوندتان دوست داشتم زیباترین پست وبم را برای این دقایق برایتان بنگارم اما...

گرچه فاصله دور است اما دل نزدیک...

در ماه نور دستان خالیم را با دعای خوشبختی و صحت و عاقبت خیرخواهی  برایتان پر خواهم کرد... انشاالله

 

آرزوی زیباترین لحظات و بهترین خیرهای جاری و عزت مدام برای شما دو عزیز و خانواده ی محترمتان دارم...

 

 

در پناه خدا و تحت عنایت و توجهات خاص حضرت انیس النفوس علیه السلام هماره در تمام

مراحل زندگی شادکام و سلامت و برقرار باشید...

+ یک دشت شقایق تقدیم عشقتان...

 

مهرورز مانا بمانید...

تا باران ببارد...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۵/۱۷
ریحانه خلج ...

یا علی

استاد

نظرات  (۳۸)

با آرزوی هر بهترینی تقدیم به خوبان...

ای عشق همه بهانه از توست...
یا علی...



بسیار از لطف شما سپاسگزارم. شما همیشه از اصل غافلگیری استفاده می کنید! راستش من خودم هم یادم نبود...
برایتان در این شبهای عزیز آرزوی سربلندی و عزت و طول عمر دارم. باقی بقایتان...
سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی داری امیدوارم موفق باشی
خواهم که در این غمکده آرام بمیرم
گمنام و سفر کرده و بی نام بمیرم
کس نیست که آزاد کند مرغ دلم را
پر بسته و دل خسته در این دام بمیرم
من کام دل از جلوه حسن تو گرفتم
محض ِ بودن ..
همین !
۱۷ مرداد ۹۰ ، ۱۳:۱۷ تنهاترین ستاره شب
چرا برای مطلبتون رمز گذاشتید
مخصوص بوده
پاسخ:
خب مخاطب خاص داشت تمایل داشته باشید رمز ...
مبارک باشه.
انشاالله 100 سالگی بزرگان.
۱۷ مرداد ۹۰ ، ۱۴:۱۶ تنهاترین ستاره شب
حتماً تمایل دارم ممنون میشم
پاسخ:
ارسال شد دوست عزیز...
۱۷ مرداد ۹۰ ، ۱۴:۲۰ گوهری در صدف
سپهرای عزیزم
از این همه محبت و بزرگواری شما ممنون و سپاسگزارم..
به معنای واقعی غافلگیر شدم
ان شاالله عروسی شما
دوستت دارم
۱۷ مرداد ۹۰ ، ۱۵:۰۸ تنهاترین ستاره شب
متاسفانه من رمزی دریافت نکردم
پاسخ:
ارسال شد به تنهاترین ستاره شب ...
۱۷ مرداد ۹۰ ، ۱۵:۴۰ گناهکاری که هنوز امیدواره
دیدن همین تصویر کافیست...
نگاه عمیق رمزگشاست...


اجرکم عندالله
دلم چقدر برا امام رضا تنگ شد !!
ما هم که مخاطب عام ...
پاسخ:
خوبان خاص مهمان نگاه امام الرئوف شدیم...
فقط چند دقیقه‌ای با تصویر، عشق بازی کردیم و تمام!

التماس دعای غلیظ..

یاعلی../
من آه می کشم که چه می خواهی از دلم

باور مکن کشیدن آه از درون کم است

کاری کن ای عزیز زلیخا شود دلم

یوسف اگر تویی جگر غرق خون کم است

.
.
.
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا المرتضی

دعامون کنید
تو آشنای خدایی، کدام رهگذری
در این جهان غریب آشنا نمی‌خواهد؟

ببین به گوشه‌ی صحنت پناه آوردم
مگر کبوتر آواره جا نمی‌خواهد؟

« قاسم صرافان »
سلام
می شود من هم مخاطب خاص باشم ؟
عالی بود ...........
سلام دخترکم!
از لطفت ممنونم
چند ساعتی است که رسیده ام و سینه ام بد جوری بوی آتش می دهد...

بدون ریا عرض می کنم : خیلی از رکن یمانی هایم متعلق به شما و مادرت بود...
خیلی از یا علی هایم
بارها و بارها و بارها نامت را از سویدای دل بر روی پرده خانه اش نوشتم
و بارهاو بارها به نیت مادر خوشبختت که چنین جواهری در دامن پرورده طواف انجام دادم و نام بلند پروردگار را به بلندی فریاد زدم ...

کاش دختر من بودی
کاش فرزندی مثل شما داشتم
کاش به اندازه ی پدر و مادر شما لایق داشتن چنین گوهری بودم
۱۸ مرداد ۹۰ ، ۰۱:۳۴ گناهکاری که هنوز امیدواره
ترنج همسایه ما شد.

درپناه الله
پاسخ:
یا حق...
حالاماکه نه رمزی داریم نه هیچی چکارکنیم؟خودم یه حدسی زدم ولی خوب کنجکاویه........ممنون میشم
حتمااجازه می دادند زحمت کشیدید ممنون............
پاسخ:
نظرات الان با گوشى خواندم وپاسخ ...
ان شاء الله زندگی سراسر بندگی و خوشبختی و سعادت زیر سایه پر مهر و برکت حضرت (عج) داشته باشند
و در پرتو آسمان ولی نعمتشون حضرت ثامن روزگار پر رزق مادی و معنوی و دنیوی و اخروی نصیبشون بشه
ممنون از رمز
و ان شاء الله دوستیتان پایدار و با دوام
التماس دعا
پاسخ:
دعا بفرمایید لایق باشم...
از هزاران زائر درد آشنا من هم یکی - زین همه مسکین سر تا پا گدا من هم یکی هر طرف بسته دلی قفل ضریح مهرِ تو - مُهر شد با خون دل این قفل را من هم یکی هر غبار مرقدت خاکستر پروانه ای است - سوخته، لب دوخته، بی ادعا، من هم یکی-

گر چه خوارم، خار هم با گُل نشیند گاه گاه - در گلستان محبان رضا من هم یکی.
شعاع مهربانیت را

روز به روز زیادتر کن

آنقدر که روزی بتوانی

همه را در آن جای دهی

آن وقت تا خدا فاصله ای نیست . . .

...
سلام..
خوش سلیقه اید
!
خاص بودن چگونه است آیا؟؟؟


در پناه خدا

ی
ا
ع ل ی
۱۸ مرداد ۹۰ ، ۱۰:۱۲ تنهاترین ستاره شب
دستتون درد نکنه.. دوستی به این میگن
امیدوارم که در پناه اهل بیت (ع) خوشبخت و سربلند باشند
۱۸ مرداد ۹۰ ، ۱۳:۴۶ تنهاترین ستاره شب
الهی توفیقم ده که بیش از طلب همدردی، همدردی کنم
بیش از آنکه مرا بفهمند، دیگران را درک کنم
پیش از آنکه دوستم بدارند، دوست بدارم
زیرا در عطا کردن است که می ستانیم و در بخشیدن است که
بخشیده می شویم و در مردن است که حیات ابدی می یابیم.
آمین
۱۸ مرداد ۹۰ ، ۱۴:۰۲ دلتنگ شهدا
سلام

در سایه امام رئوف خوشبخت و پایدار باشند

یا علی
التماس دعا
خیلی دوستت دارم نازنینم، چشم وب هم میزنم به وقتش
پاسخ:
منتظرم...
چه قشنگ ..
به صحرا شدم ، عشق باریده بود
سلام
رمزش همه در تصویر نهفته است...
یا انیس النفوس
سلام آبجی سپهرا
من جزو خوانندگان خواصت نیستم؟
سلام
تبریک مارو هم پذیرا باشید...موید باشید...
۲۰ مرداد ۹۰ ، ۰۰:۵۶ آهسته عاشق می شوم
...؟؟؟!!!

.
.
.
...
سلام قشنگ بود خوشبخت باشن همچنین شما
این لفظ قلم رو از کجا یاد گرفتی ؟
خیلی زیبا مینویسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دریافت کد گوشه نما دریافت کد گوشه نما