ترنج

ترنج

بسم رب الحسین...
قال الله تعالی: «...فَاخْلَعْ نَعْلَیْکَ إِنَّکَ بِالْوادِ الْمُقَدَّسِ طُوىً»
از خویش رها شو و با عشق درآمیز،
و چون به میقاتِ ماه "مُحرَم" وارد شدی،
اِحرام بربند که مُحرِمی!
گرد "عاشورایش" بسیار طواف کن،
و چون در کوی معرفتش بیتوته کردی،
بسیار خدا را بخوان،
تا تو را به وادی جنون کربلا راه دهند..
و چون به کربلا رسیدی، تا ابد وقوف کن!
و با اشک های روان بگو:
لبیک یا حسین...
تا بر کشته اشک های روان مَحرمِ اسرار شوی...

این تناقض تا ابد شیرین ترین مرثیه است: سرترین آقای دنیا را خدا بی سر گذاشت!

کد آهنگ

طبقه بندی موضوعی

اولین کربلا...

پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۳۵ ب.ظ

آن شب که مدینه تارترین شب ظلمانی جهان را تجربه میکرد

خون از دلِ غریب ترین سردار، می جوشید...

 و آنگاه که حنجره اش سرخ شد، صحرای دل؛ اولین کربلای عالم را به نظاره نشست...

و بقیع کربلا بود وقتی تیـــــــر میزدند بر کفنت ...


 

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۲۱
ریحانه خلج ...

کربلا

بقیع

نظرات  (۹)

۲۲ دی ۹۱ ، ۱۰:۳۸ مرتضی نظری
بسیار زیبا بود.شیعه ها کربلا ها دیده اند...

باز این من و
این سبد خالی از سیب ِ سعادت و
دستان ِ سخاوتت

رحلت چیامبراسلام و شهادت امام حسن مجتبی ع و شهادت امام رضا ع را به شما تسلیت عرض می کنم.



آبجی سلام، لطفا برگرد به بلاگفا اینجا نظر گذاشتن و کلا همه چیش خیلی ستمه. حرف داداشی رو گوش میدین؟
پاسخ:
سلام قابل توجه و لطف شما بزرگوار با افتخار ما هم اخراج شدیم!
آزادی بیان در بلاگفا موج میزنه!!!
----------
این پیامیه که از پنل مدیریت حذف شده بنده برام ارسال میشه!
++ورود به بخش مدیریت وبلاگ
وبلاگ شما به دلایلی مانند عدم رعایت قوانین سایت یا دستور مراجع قضائی غیرفعال شده است
++
(تا دیروز برای خودشان بدون احترام به حقوق کابران قالب و هرچه محتوی فنی بود را حذف میکردن بعدتر معترض که نشدیم دست بردند و لینک های پیوست وبلاگ را حذف کردند و امروز هم به جرم خروج از بلاگفا پنل مدیریت را خارج از دسترس اعلام فرمودند خدا را سپاس بر این نعمت!دقیقا به همان خاطر هم باشد حق ندارند بدون اجازه و اطلاع و حتی تفهیم اتهام وبلاگ را حذف کنند!)
مهم نیست بهتر از آن با امکانات عالیتر به لطف خدا ساختیم با ارامش و در فضایی که برای کابران احترام قائل هستند! عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد...
با احترام به نظرتون در این بلاگفا ماندن یعنی محدود شدن و حداقلی ماندن!
پیشنهاد نوشت به همه فعالان در این اسارت قلم : **هجرت کنید...بلاگفا ارزش ماندن ندارد**
امکانات فوق العاده ای در بیان خواهید داشت امتحان کنید هرکس دعوت نامه میخواد برای ورود به بیان ایمیل بفرسته تا براش ارسال بشه.یا علی
آبجی یه ذره از کلمات بزرگ استفاده کردی فکر کردم نامه امیر کوفه بهم رسیده
شوخی کردم
خب مگه بلاگفا مال کشور خودمون نیست؟
پس چرا تو چیزای شخصی دخالت می کنه؟
یعنی مطالب شما که همش دینی و عرفانی بود
چیز سیاسیهم نداشت.
ای کاش زیر دیپلم برام توضیح بدین ببینم اصلا چرا این کار زشت رو انجام دادن.
که اگه بدونم عملشون ضد دین و نظام بوده حتما من هم باهاش خداحافظی می کنم.
پاسخ:
جواب براتون ارسال شد اگر حذف نشه و در هوا معلقش نکنند!معجزاتی دارد این ...
فکر نمیکنم به خاطر اتفاقی که واسه شما افتاده درست باشه که علیه بلاگفا تبلیغ منفی کنید. من نمی دونم چرا با شما اینکار و کردن ولی حرکت قشنگی نمیکنید. من خودم بلاگفا دارم. کلا انواع بلاگفا هم وجود داره چه از نوع مذهبیش و چه از نوع تقریبا مخالف آدب و رسوم اسلامی. ولی همشون دارن به کارشون ادامه میدن. وقتی وب شما که مذهبی بوده دچار این مشکل شده پس حتما قضیه چیز دیگه ای بوده که ما نمی دونیم!
من به لطف بلاگفا و نوسندهاشون چیزای زیادی یاد گرفتم.
این حرکت تبلیغ منفی از شما بعید بود سپهرا...!

پاسخ:
سلام و درود خدا بر شما...
اگر مخاطب مطالب بنده بوده باشید باید بدانید من ادم سیاسی نویسی نبودم ...پس دنبال قضیه ای عجیب نباشید که نیست!
علیه؟تبلیغ؟جالبه شما اسمش را بزارید تبلیع علیه...هدف ما احترام به ارزش ها و حقوق انسانی در فضای مجازی است و لا غیر...
اما من اسمشو میزارم توهین به شعور و حقوق کابر نه تبلیغ بر علیه که در حد و ...بگذریم ...
فقط یک سوال دارم منطقی بهش پاسخ بدین نه به بنده بلکه به خودتون!حتی اگر من تخلف کرده باشم که خودم از اون آگاهی ندارم بهتر نبود تفهیم اتهام می شدم؟
در ضمن بزرگوار صاحب نظر چرا لینک وبلاگتون را ارسال نکردین تا بازدید بیام؟
نه اگه باز جوابی فرستاده باشین چیزی نیومده.
پاسخ:
بله سه تا جواب فرستادم و یک لینک...
آخه دیدم نوشتید هجرت کنید بلاگفا ارزش ماندن ندارد! واسه همین گفتم علیه!
منم عرضم همین بود که شما تخلف نکردید پس چرا باید این اتفاق بیفته؟ متاسفانه وبای زیادی دیدم که در عین بی محتوی بودن فقط مسائل غیر اخلاقی توش وجود داره و هنوزم دارن به کارشون ادامه میدن. خب جای تعجب داره وب شما که دیگه همه بازدیدکننده هاش میدونن چجور وبی بوده و حذفش غیر قابل باوره.
به خاطر همین گفتم شاید اشتباهی چیزی شده.
البته حق میدم که عصبانی باشید ولی کاش میشد پیگیر و شد دید چرا این اتفاق افتاده.

پاسخ:
خدا راشکر سابقه پیشین ترنج در همین وب موجوده...اشتباهی در کار نیست شاید یکی از علل خروج ما از بلاگفا بعضا وجود همین وبهای بی محتوایی هست که همچنان موجوده و نظارت و حذفی در موردش صورت نمیگیره و جای آنها به علت خروج ما مشغول حذف هستند... بگذریم خوشبختانه برای من عدم حضورم خوشایند است و باعث افتخار...درجریان باشید خیلی از وب های ارزشی خارج شده اند و تا تعداد زیادی هم در حال خروج از بلاگفا هستند.
عصبانی؟خیر ما لبخند میزنیم چون اینجا جای خوبیست و سرشار از آرامش... و این حذف ما از بلاگفا بر ما مبارک است...
من هم اخراج شدم بانو! :))
یعنی میدونید همون آب و آفتاب تنها حذف شده! من وبلاگ دیگه ای رو هم منتقل کردم که هنوز حذف نشده! (البته تا این لحظه بعد از دو- سه روز) ولی با یک تفاوت. اون صفحه ای که خبر مهاجرت میداد رو روی این یکی وبلاگ نزدم. اما مثل ترنج بلاگفایی شما، منم روی آب و آفتاب بلاگفام اون صفحه رو زده بودم، که الان با خوندن این کامنت ها وقتی رفتم دیدم که پنل که مسدود شده (با همون پیامی که به شما میده) هیچی؛ وبلاگ به کل حذف شده!
احتمالا سر لج و لجبازیه! چون من یادم نمیاد در مفاد آیین نامه ایه بلاگفا خونده باشم مهاجرت از بلاگفا به سایت دیگه ای جرمه!
این جناب علیرضا شیرازی هم بیکاره ها؟! :)
و اعتراف میکنم بیان فوق العاده است! نه که بخوام طرفداری بی خود کنم. هنوز چندتا وبلاگ بلاگفایی دیگه دارم. که اگر امکانش پیش بیاد شاید تصمیم بگیرم اون ها رو هم مهاجرت بدم به بیان!
با این پنل مدیریتی که بیان به ما میده، چه جای غمه!؟

پاسخ:
لبخند:)

این گلای بیان کجاست که براتون بذاریم...؟!. . .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دریافت کد گوشه نما دریافت کد گوشه نما