ترنج

ترنج

بسم رب الحسین...
قال الله تعالی: «...فَاخْلَعْ نَعْلَیْکَ إِنَّکَ بِالْوادِ الْمُقَدَّسِ طُوىً»
از خویش رها شو و با عشق درآمیز،
و چون به میقاتِ ماه "مُحرَم" وارد شدی،
اِحرام بربند که مُحرِمی!
گرد "عاشورایش" بسیار طواف کن،
و چون در کوی معرفتش بیتوته کردی،
بسیار خدا را بخوان،
تا تو را به وادی جنون کربلا راه دهند..
و چون به کربلا رسیدی، تا ابد وقوف کن!
و با اشک های روان بگو:
لبیک یا حسین...
تا بر کشته اشک های روان مَحرمِ اسرار شوی...

این تناقض تا ابد شیرین ترین مرثیه است: سرترین آقای دنیا را خدا بی سر گذاشت!

کد آهنگ

طبقه بندی موضوعی

می بارد...

شنبه, ۲۵ دی ۱۳۸۹، ۰۸:۱۸ ب.ظ

از عصر می بارد سپیدی بر سیاهی های شهرم...

بر تمام دقایق دود آلود و عصیان زده ...

بر تیره گونی نگاه های وحشت زده...

و بر تمام روشنی هایی که تو را هماره با نام بارشت تمنا دارند...

ببار چون باران...

بر تپش تمام ثانیه های عمر این مردمان...

ببار باران...

ببار...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۰/۲۵
ریحانه خلج ...

باران

نظرات  (۹)

صفیه !
رسما حالم را بهم زدی با این انتخاب عکس ات !!!
و خدایی که همین نزدیکی ست ...
.
.
.
اندکی صبر ...
سحر نزدیک است ...
۲۷ دی ۸۹ ، ۱۹:۴۹ کاش مےشد خدا را بوسید...
آفرین
زیبا بود نوشته اے کـ نوشتے.

برف چیز ِ خوبےست؛
خصوصن
اگر زمین
پُر از سیاهے باشد!
۲۸ دی ۸۹ ، ۱۳:۴۵ نردبان آفتاب
سلام....
دوست عزیز،با مطلب داغ (تقدیم به استادم...) به روزم...
منتظرتم...
نظر یادت نره...
۲۸ دی ۸۹ ، ۱۶:۵۹ نردبان آفتاب
سلام ....
دوست عزیز، با مطلب داغ تقدیم به استادم مجد.... به روزم....
منتظرتم...
نظر یادت نره....
۲۹ دی ۸۹ ، ۲۱:۲۴ گوهری در صدف
سلام سپهرای عزیزم
من هم از آشنایی با شما خوشحال و مسرورم.
آرزوی شیرین و زیبایی را برایم نوشتید که از خواندن آن لذت بردم.
با افتخار شما دوست عزیزم را لینک کردم.
مانا باشید.

۳۰ دی ۸۹ ، ۱۵:۱۱ نردبان آفتاب
سلام...
از اینکه ما رو قابل دونستین و افتخار دادین و تو جشن تولد استادم شرکت کردین متشکرم....
هدیه ی من به شما اینه که وبلاگ استادم رو لینک کنید. چشم
ای بابا!..
چی گفتم من!!!
شما که از من جلو زدین!
حسابی ضایع شدم...
بازم منتظرتم دوست عزیز...
زیبا ، زیبا ، بسیار زیبا نوشتی آجی گلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دریافت کد گوشه نما دریافت کد گوشه نما