ترنج

ترنج

بسم رب الحسین...
قال الله تعالی: «...فَاخْلَعْ نَعْلَیْکَ إِنَّکَ بِالْوادِ الْمُقَدَّسِ طُوىً»
از خویش رها شو و با عشق درآمیز،
و چون به میقاتِ ماه "مُحرَم" وارد شدی،
اِحرام بربند که مُحرِمی!
گرد "عاشورایش" بسیار طواف کن،
و چون در کوی معرفتش بیتوته کردی،
بسیار خدا را بخوان،
تا تو را به وادی جنون کربلا راه دهند..
و چون به کربلا رسیدی، تا ابد وقوف کن!
و با اشک های روان بگو:
لبیک یا حسین...
تا بر کشته اشک های روان مَحرمِ اسرار شوی...

این تناقض تا ابد شیرین ترین مرثیه است: سرترین آقای دنیا را خدا بی سر گذاشت!

کد آهنگ

طبقه بندی موضوعی

گفتگو...

سه شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۱، ۰۵:۴۴ ق.ظ


شاهد گرفته ام، دل را به آه ... تا بگوید چه آوردند بر سر ماه...
.
.
.
_ . . . _

در گفتگوی آتشینُ و تیز،
 مابین مسمار و در...

_عاقبت_
بشکست پهلوی مـــــــــــــادر...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۱۵
ریحانه خلج ...

یاس

نظرات  (۱۳)

۱۵ فروردين ۹۱ ، ۰۱:۱۶ ساده تر از سکوت
گاهی نمی‌شود بسرایم؛
وقتی تو، دورترین اتفاق جهانی
من ناتوان‌ترینِ شاعر در این زمینم...
آه می کشد دلم ...
در گفتگوی آتشینُ و تیز، مابین مسمار و در...
عاقبت_ بشکست پهلوی مـــــــــــــادر...
بر حاشیه ی برگ شقایق بنویسید
گل طاقت بین در و دیوار ندارد...

تسلیت.
۱۵ فروردين ۹۱ ، ۰۷:۳۴ گوهری در صدف
ما زنده به لطف و رحمت زهرائیم / مامور برای خدمت زهرائیم

روزی که تمام خلق حیران هستند / ما منتظر شفاعت زهرائیم
کاش می شد تعداد نفسهایم را شمرد تا فاطمیه
دل در تپش عشق اوست که می ماند
و من همچنان نگاهی بر ثانیه ها تا بیاد خورشید
تا بیاید خورشید و انتقام میخ و در و مسمار را بگیرد
یا فاطمه . . .
واسه من تو این ایام خیلی دعا کنید
ممنون
وبلاگتون برام هوای تازه است
۱۵ فروردين ۹۱ ، ۱۰:۰۴ نای دل فقط آه
وقتی عطر یاس و بوی تند آتش با هم در آمیخته می شود...
سلام
مادر دو بخش است...
باقی اشک...
۱۵ فروردين ۹۱ ، ۱۹:۴۶ یادداشهای یک مرد بعد از طلاق
سلام خسته نباشید
میخ در و سینه ی زهـــــرای من
وای من و وای من و وای من...
سلام. بروزم با " برهنگی مجازی " . منتظر نظرات ارزشمندتان هستم .
فقط خاهشن کل مطلب رو با دقت مطالعه بفرمایید.
یا زهــــــــــرا
سلام. بروزم با " برهنگی مجازی " . منتظر نظرات ارزشمندتان هستم .
فقط خاهشن کل مطلب رو با دقت مطالعه بفرمایید.
یا زهــــــــــرا
در حاشیه برگ شقایق بنویسید
که گل طاقت بین در و دیوار ندارد
سلام ایام فاطمیه رو بهتون تسلیت میگم. نوشته هاتون بسیار قشنگن. به وبلاگ من هم سری بزنید و نظری بدین منت گذاشتین.
موفق باشید
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دریافت کد گوشه نما دریافت کد گوشه نما