ترنج

ترنج

بسم رب الحسین...
قال الله تعالی: «...فَاخْلَعْ نَعْلَیْکَ إِنَّکَ بِالْوادِ الْمُقَدَّسِ طُوىً»
از خویش رها شو و با عشق درآمیز،
و چون به میقاتِ ماه "مُحرَم" وارد شدی،
اِحرام بربند که مُحرِمی!
گرد "عاشورایش" بسیار طواف کن،
و چون در کوی معرفتش بیتوته کردی،
بسیار خدا را بخوان،
تا تو را به وادی جنون کربلا راه دهند..
و چون به کربلا رسیدی، تا ابد وقوف کن!
و با اشک های روان بگو:
لبیک یا حسین...
تا بر کشته اشک های روان مَحرمِ اسرار شوی...

این تناقض تا ابد شیرین ترین مرثیه است: سرترین آقای دنیا را خدا بی سر گذاشت!

کد آهنگ

طبقه بندی موضوعی

راز بی نشانی...

شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۱، ۰۸:۴۴ ب.ظ
اهل نظر، اگر عقل را در برابر عشق نهاده اند از آن است که عقل اهل اعتبار است و درک و وصف، و محرم راز نیست. اگر منکر راز نشود، او را همین قدر می رسد که دریابد رازی هست، و دیگر هیچ ...
سید مرتضی آوینی...

http://moheban.info/wp-content/uploads/2010/04/shahid_aviny_1.gif

می دانی سید...

چقدر این روزها، شمیم عطر یاس_ پیچیده در کوچه های دلم...

 حس می کنم غریبانه تر از همیشه تو در دلی...

و رازی نهفته در دل مولای من است...

 که بی نشانی، گواه مظلومه ایست که خود، بیش از کهکشانی عظیم نشانه ی هستی عالم بود...

چه کسی می داند که تنها چاه راز دار است ...

راز سنگین بغضهای فروخفته دلی بزرگ...

آنجا که تابوت عطرآگین بانویی بر زمینی نهان شد...

تا فرزندانش را یک به یک به مسلخ عشق معشوق برند...

 به جرم عشق مــــــــادر...

این روز ها بنی هاشم را، با کوچه و دَر و مـــــادر  میشناسند ...

و تو خود_ به عشق چادر خاکی مادرت، عمری پناهنده ی دشت جنون دلها و صحرای معشوق شدی

تا در وادی عشاق طی طریقی را برگزیدی که، ختم می شد به راز بی نشان عشق...

حالا تو هم، رازداری چون اشک های فرریخته بر چاه تنهایی...

نشان قبر بی نشان مادرت کجاست؟

+به بهانه  20 فروردین سالروز عروج ملکوتی پسری از پسران حضرت فاطمه (سلام الله علیها)سید مرتضی آوینی...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۱۹
ریحانه خلج ...

یاس

آوینی

نظرات  (۶)

کاش سید برایمان دعا کند

...

دعا
سلام ، متن زیبایی بود واقعا، احسند به قلمتون.
من عاشق صدای سید مرتضی آوینی بودم و هستم. سالروز شهادت این شهید بزرگوار رو به شما تسلیت عرض می کنم.
موفق باشید.
یا علی
۲۰ فروردين ۹۱ ، ۰۱:۴۵ ...به جای خودم
به سمت عشق پریدی...خدانگهدارت
تو مرتضایی و دستان مرتضی یارت... ...
سلام
چرا پست حدیث ارباب رو برداشتی؟
پاسخ:
برنداشتم کامل نبود ویرایش ادامه مطلبم را تکمیل کنم میزارم بانو...
سلام
وبلاگ بسیار زیبا وپرمحتوا تو ن منو جذب کرد
دوست داشتید من با مطلب شهید اوینی بروزم
به من سربزن
اجازه دارم لینکتون کنم ؟
التماس دعا
۲۱ فروردين ۹۱ ، ۱۰:۴۴ یاس بوی مهربانی می دهد!
سلام بر شما...
فاطمیه یعنی بی روضه سوختن برای غربت علی و مظلومیت زهرا س...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دریافت کد گوشه نما دریافت کد گوشه نما