ترنج

ترنج

بسم رب الحسین...
قال الله تعالی: «...فَاخْلَعْ نَعْلَیْکَ إِنَّکَ بِالْوادِ الْمُقَدَّسِ طُوىً»
از خویش رها شو و با عشق درآمیز،
و چون به میقاتِ ماه "مُحرَم" وارد شدی،
اِحرام بربند که مُحرِمی!
گرد "عاشورایش" بسیار طواف کن،
و چون در کوی معرفتش بیتوته کردی،
بسیار خدا را بخوان،
تا تو را به وادی جنون کربلا راه دهند..
و چون به کربلا رسیدی، تا ابد وقوف کن!
و با اشک های روان بگو:
لبیک یا حسین...
تا بر کشته اشک های روان مَحرمِ اسرار شوی...

این تناقض تا ابد شیرین ترین مرثیه است: سرترین آقای دنیا را خدا بی سر گذاشت!

کد آهنگ

طبقه بندی موضوعی

بی تو، سحر نمی شود...

چهارشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۱۳ ق.ظ

گاهی وقت ها، شبی سخت می گذرد و انگار به سحر نمی رسد...

و شاید امشب، از آن شب هاست...

از آن شب هایی که بی تو در عمق ظلمت ها، تمام فرشتگان زانوی غم در آغوش گرفته اند...

و دل ناکام ما هم، بی تو در جستجوی گام های عشقت،

شام غریبانی دگرباره را در کویر داغ و تفتیده جهنم دنیا، طی می کند...

و گویی بی تو تا ابد، سحری در پی این شام های غربت ما نیست...

راستش را بخواهی، آتش شعله ورِ دلتنگی هایِ دل بی قرارِ من هم، امشب سخت زبانه کشیده...

و من در دل تار امشب، بی چراغ؛ آمده ام...

آمده ام، تا در کنار تمام آنهایی که چشم انتظار تو،

غریبانه تقدیری سرشار از بیداریِ قدر را طلب می کنند،

بنشینم و با تمام بار سنگین گناهی که بر دوش میکشم سر به زیر انداخته و اعتراف کنم،

به تلخی روزگار نبودنت ...

و بلند بلند، بغض بی تویی ها را گریه کنم...

تا شاید، تــــــــــــو نگاهم کنی...

امشب هم سخت محتاجم به مُهرِ مِهر نگاه تــــــــو ...

اصلا بگذار امشب فاش از این احتیاج غریب بگویم، نه مُهری می خواهم و نه مِهر نگاهی...

فقط تو را، خودِ تو را می خواهم ای عشق...

سال هاست که بی تو، شب ها سحر نمی شود...

نمی آیی؟؟؟

 

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۹
ریحانه خلج ...

باران

سکوت

تو

ماه عشق

نظرات  (۲۳)

نمی دانم چرا می نویسم...
منی که در این زیبا راز و نیاز.... نه لایق به بودن هست و نه نظر...

:/

التماس دعای دل سیاه و سپید!
۰۹ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۱۱ کانون وبلاگ نویسان قم

موج وبلاگی:روز قدس و موج جدید بیداری اسلامی

کانون وبلاگ نویسان قم از همه وبلاگ نویسان دعوت به عمل می آید با تمام توان خود به این موج وبلاگی لبیک گویند و آثار خود را به شکل های :

نوشته های ادبی، شعر ،مقاله، خاطره، پوستر، انفوگرافی، تصویر سازی و طنز به نشانی canunqom@gmail.com ارسال کنند.

یاد آوری می شود به آثار بر گزیده هدیه ای در حد بضاعت اهدا خواهد شد.

 

وَسَارِعُواْ إِلَى مَغْفِرَةٍ مِّن رَّبِّکُمْ وَجَنَّةٍ عَرْضُهَا السَّمَاوَاتُ وَالأَرْضُ أُعِدَّتْ لِلْمُتَّقِینَ


سلام
ممنون
التماس دعای فرآوان
چقدر سخته که فکر کنی امشب ، اخرین شبی است که امید بخشوده شدن داری ... نه ، امشب آخرین شب نیست اما شبی است که او بی بهانه ای می بخشد ... به علی اش می بخشد ... شبی است که انگار از آسمان پودری پاشیده می شود که همه را پاک میکند ، پس هر چقدر آشکار تر باشی بیشتر در معرضش قرار داری ... 
پس امشب انچه هستیم را نمایان کنیم تا در معرض مهرش قرار بگیریم و پاک شویم و سعی کنیم پاک بمانیم ... 
اگر بتوانیم ...
کوبنده در کیست گنه کار تر از من
سربسته بگو کیست گرفتار تر از من ...

التماس دعا


سلام...
قبول باشد...
احسنت..قلمتان پایدار
خیلی التماس دعا
یاعلی مددی

سلام

ممنونم که بعد از مدت ها باز به من سر زدی

جمعه هایت ندبه باران باد و انتظارت کوتاه

التماس دعا

علی یارت

۰۹ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۳۳ محمدصادق یزدانی
سلام
ممنونم که سر زدید

تیتر خیلی زیباست
احسنت

ما رو هم از دعای خیرتون محروم نکنید

التماس دعای شدید

موفق باشید
یا علی
سفر کرده ی کوی تو، جز به آغوشی امن در بهشت ، آرام نمی شود!

سلام و.التماس دعا در این شبهای عزیز

ای خدا، ای فاتح هر مشکلم

وی همه آرامش جان و دلم

بشنو از دل راز یک بی آبرو

ده مجال گفتگویم، گفتگو

در شب احیا به تو روی آورده ام

خویش را با تو همسو کرده ام

خداوند به موسی فرمود: با زبانی دعا کن که با آن گناه نکردی تا دعایت مستجاب شود!

موسی عرض کرد: چگونه؟

خداوند فرمود: به دیگران بگو برایت دعا کنند، چون تو با زبان آنان گناه نکردی.

(نگاهم به دعای شماست،

دعایتان توشه ی بی برگی ما)

ممنونم بانو
محتاجیم به دعا
سلام
چه عکس فوق العاده ای!
یا علی
سلام
انشالله تمام حوائج مادی و معنویتون برآورده بشه
شما نیز دعا کنید خواهر بزرگوار
--------------
امشب از خدا خیلی خجالت کشیدم

به یاد دوست....

شب قدر شب بیدار شدن است ، نه بیدار ماندن

دعا کنیم بیدارشویم

اگر یادتان بود و باران گرفت ، دعایی به حال بیابان دل ما هم بکنید

التماس دعا در این شب عزیز

من امشب دستها را برده ام بالا و از عمق وجود خود خدایم را صدا کردم نمیدانم چه میخواهی ولی امشب برای تو برای رفع غمهایت برای قلب زیبایت برای آرزوهایت به درگاهش دعا کردم
شب 23 که می گذره دلم عجیب می گیره
نمی دونم سال بعد این موقع چه کاره خواهم بود
سال پیش کلی امید و آرزو داشتم برا خودم, امسال دیگه واسه خودم هیچ نخواستم...
خداوندا
اگر در کار تو چون و چرا کردم خطا کردم
وگر در ناامیدی تکیه جز بر کبریا کردم خطا کردم
حلالم کن ، خطا کردم
اگر اسمی به جز اسم تو آمد بر زبانم ، من پشیمانم
وگر در نیک روزی غفلت از شکر و دعا کردم خطا کردم
اگر لغزیده گاهی ذره ای پایم ببخشایم
وگر از فرش زیرم اندکی پا را فرا کردم خطا کردم
نفهمیدم که عشق اول و آخر تویی عشق آفرینا من خطا کردم …
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۰۵:۰۹ آهسته عاشق می شوم

چقدر از دوری می ترسیدم و حالا دور... دور... دور...

عزیز دلم، مهربان من، کی شکوفه ی زمستان دلم می شوم؟؟؟
.
.
.
http://ziyafatname.blogfa.com/post/594
.
.
.
اللهم عجل لولیک الفرج[گل]

بسیار زیبا بود بزرگوار
التماس دعا
۲۰ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۴۰ مـَـ ه جَـبـیـטּ
چقد قشنگ :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دریافت کد گوشه نما دریافت کد گوشه نما