ترنج

ترنج

بسم رب الحسین...
قال الله تعالی: «...فَاخْلَعْ نَعْلَیْکَ إِنَّکَ بِالْوادِ الْمُقَدَّسِ طُوىً»
از خویش رها شو و با عشق درآمیز،
و چون به میقاتِ ماه "مُحرَم" وارد شدی،
اِحرام بربند که مُحرِمی!
گرد "عاشورایش" بسیار طواف کن،
و چون در کوی معرفتش بیتوته کردی،
بسیار خدا را بخوان،
تا تو را به وادی جنون کربلا راه دهند..
و چون به کربلا رسیدی، تا ابد وقوف کن!
و با اشک های روان بگو:
لبیک یا حسین...
تا بر کشته اشک های روان مَحرمِ اسرار شوی...

این تناقض تا ابد شیرین ترین مرثیه است: سرترین آقای دنیا را خدا بی سر گذاشت!

کد آهنگ

طبقه بندی موضوعی

سفر عشق...

يكشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۱، ۰۳:۱۲ ق.ظ

دلم هوای بوی سیب کرده...

میروم تا شاید، بوی سیب در دیار گمنامان مستم کند...

دلم تنگ است... و حنجره ام بغض آلود...

شما کرامتی کنید و راه بغض گلو را با اشک به کاسه های چشمم نشان دهید...

ای شهید،ای آنکه بر کرانه ازلی و ابدی وجود بر نشسته ای ، دستی بر آر و ما قبرستان نشینان این عادات سخیف را نیز از این منجلاب بیرون کش ... ( شهید آوینی ) ...

 

با هر بهانه و هوسی عاشقت شده است
فرقی نمی کند چه کسی عاشقت شده است

چیزی ز ماه بودن تو کم نمی شود
گیرم که برکه ای نفسی عاشقت شده است

ای سیب سرخ غلت زنان در مسیر رود
یک شهر تا به من برسی عاشقت شده است

پر می کشی و وای به حال پرنده ای
کز پشت میله ی قفسی عاشقت شده است

آیینه ای و آه که هرگز برای تو
فرقی نمی کند چه کسی عاشقت شده است

                                                                                       فاضل نظری

پ.ن:برای اولین بار دارم میرم راهیان نور غرب... شاید آنجا حرفایم را نوشتم و عادت هایم را ترک کردم و این بغض یکساله شکست...نمی دانم شاید که می گویم از این است که هنوز نمی دانم واقعا پذیرفته شده ام یا... منتظر نشانه ام... مرا که میشناسید ایمان نمی اورم و باورم سخت ضعف دارد... همیشه در دل تردید هایم نشانه تو را می جویم ای همه باور من...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۱۸
ریحانه خلج ...

آوینی

بوی سیب

نظرات  (۵)

۱۸ تیر ۹۱ ، ۰۳:۴۷ آیدین گونش
سلام علیکم

خداوند بی نهایت است به قدر نیاز تو فرود می آید

به قدر آرزوی تو گسترده میشود

و به قدر ایمان تو کار گشا.

هیچ غیر ممکنی وجود ندارد

همت از خود طلب و توکل بر خدا کن

بخشش او واسع است

رحمتش همه را شامل است

الله حافظ

یا علی
خوش به حالتون. من از سال 88 به این ور دیگه قسمتم نشده برم.
البته من فقط جنوب رفتم.
خرمشهر-آبادان-اهواز-مسجدسلیمان...
مهربانم!
منتظر استشمام بوی ناب خاک دیار گمنامانم لحظه ای که در آغوشت خواهم گرفت...
لحظه ای که انشاالله در بازگشت از سفر، کوله بار راهت را از دستت خواهم گرفت...
چقدر دل مشتاق دیدار مسافر سرزمین عشق است...
کاش آنقدر مست بوی سیب شوی که ... بماند........
منتظر صدای قدم هاتم نازنین...
سفر عشقت بی خطر...به امید دیدار
... اگه بطلبن... منو که نطلبیدن
۲۰ تیر ۹۱ ، ۱۱:۱۷ نای دل فقط آه
سلام ما را نیز به شقایق های خفته بیدار در دل کوهساران برسانید...
پاسخ:
نرسید دست خاکی ما به دامانشان:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دریافت کد گوشه نما دریافت کد گوشه نما