ترنج

ترنج

بسم رب الحسین...
قال الله تعالی: «...فَاخْلَعْ نَعْلَیْکَ إِنَّکَ بِالْوادِ الْمُقَدَّسِ طُوىً»
از خویش رها شو و با عشق درآمیز،
و چون به میقاتِ ماه "مُحرَم" وارد شدی،
اِحرام بربند که مُحرِمی!
گرد "عاشورایش" بسیار طواف کن،
و چون در کوی معرفتش بیتوته کردی،
بسیار خدا را بخوان،
تا تو را به وادی جنون کربلا راه دهند..
و چون به کربلا رسیدی، تا ابد وقوف کن!
و با اشک های روان بگو:
لبیک یا حسین...
تا بر کشته اشک های روان مَحرمِ اسرار شوی...

این تناقض تا ابد شیرین ترین مرثیه است: سرترین آقای دنیا را خدا بی سر گذاشت!

کد آهنگ

طبقه بندی موضوعی

شوق نگاه...

دوشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۰، ۱۰:۴۱ ب.ظ

آیت الله بهجت فرمودند:یکی از نزدیکان بنده از یکی از تجار مشهد که از نزدیکان مرحوم حاج آقا حسین قمی بود نقل می کرد که:ایشان در اتاقی که پنجره آن به گنبد حضرت امام رضا (ع)باز می شد،پنجره را باز کرد و من هم که در سنین نوجوانی بودم نشسته بودم و نزدیک ایشان بودم ایشان پنجره را باز کرد و به حضرت سلام کرد و من جواب حضرت به ایشان راشنیدم...به ایشان گفتم:جواب حضرت را شنیدم!ایشان نگفت که من همیشه می شنوم،ولی فرمود:این بزرگواران جواب همه را میدهند منتها برخی مثل شما استعداد شنیدن جواب را دارند . می شنوند!

 

گفتم ببینمش مگرم درد اشتیاق

ساکت شود

بدیدم و مشتاق تر شدم...

 آقاجان گفته اند دستانت گذری است برای سربلندی...

می توانم میهمان دستانت شوم؟؟؟

من که همیشه مهمان نگاهت بوده ام... همه ی عمر...

این درد اشتیاق است که هر دم به صحن و سرای عشقت می کشاندم...

به خاطراتی می اندیشیدم که نوشتن از آنها هرگز گویای آنچه به وقوع پیوسته، نیست...

هرگاه بر حریم حرمش از پی طلبی رسیدم هرگز دست خالی باز نگشتم...

هرگز...

که از کریمان جز کرامت نتوان دید...

این بار خواندمش به...

دل می گوید باید از او نگاشت اما قلم توانا نیست در آنچه باید گفت...

هر دم برای گفتنش دل می کشد مرا به سمت خورشید...

و باز ...

اما مولای من برای تمام غربتی که برایت تصور می کنند یک نگاه و یک سرشک...

و  دگر باره تو خریدار می شوی دلی را که هر آنچه دارد به بازار محبتت آورده تا بگوید همه هستی من تویی...

امروز عطر نگاهت را باز مهمان شدم ...

همین که حس می کنم تو نگاهم کرده ای یعنی هستم و تمام وجودم هست...

وقتی از تو لبریز می شوم نگاهم یاد باران می کند...

برای هر دعوتی اجابتی کنار گذاشته ای به وسعت مهربانیت...

و می گویند: نگاه اول دعوت است و باقی نگاه های حجت...

تو بر من نالایق نظری داشته ای به بزرگی و بی کرانگی آسمان...

باز به شوق نگاهت پر خواهم گشود...

تا تو...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۳/۰۹
ریحانه خلج ...

انیس النفوس

نظرات  (۱۱)

دل من گم شد ، اگر پیدا شد بسپارید امانات ِ رضا
و اگر از تپش افتاد دلم ، ببریدش به ملاقات ِ رضا
از رضا خواسته ام تا که غلام اش بشوم
همه گفتند محال است ...
ولی
دل خوشم من به محالات ِ رضا ...
پاسخ:
ضامن آهوی غریبان نظری خواهد کرد...
۰۹ خرداد ۹۰ ، ۲۳:۴۹ غریبه ایی آشنا
تا رضا هست چه حاجت به عطای دگران/ تا رضا هست مگو مدح و ثنای دگران/ تا رضا هست به دل راه مده عشق کسی/ چونکه دل جای رضا هست نه جای دگران.
السلام علیک یا ثامن الحجج(ع). خیلی دلتنگشم برام دعا کن.
پاسخ:
...
یا ضامن آهو ...
تو بر من نالایق نظری داشته ای به بزرگی و بی کرانگی آسمان...
.
.
.
و حال این من نالایق ثانیه ها را میشمارم تا این بار شکرانه نعمتت را در جوار بارگاه دلربایت به جای آورم...
باشد که پذیرا باشی/آمین!
پاسخ:
آمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــین... و به امید دیدارت... دعا ...
سلام.
خدا کنه که فقط از نطر سنی بزرگ نشده باشیم!
خدا کنه که اعتقادات و باور هامون هم بزرگ بشه و بتونیم به کمال نزدیک بشیم!!
راستشو بخواید من هم از بزرگ شدن کمی میترسم!
با اجازتون لینکتون میکنم!
سلام عزیز
هر بار به دیدارت میآم ، نفس کشیدن هم برام لذت بخشه ....
هر بار به دیدنت میام با چشمهای خیس برات می نویسم ...

خدا به ما هم بدهد ازین نوع دلدادگی که تو داری.
دلم امام رضا میخواد
پاسخ:
دلت که برود هر لحظه جانت زائر است...
۱۰ خرداد ۹۰ ، ۰۲:۲۶ ایران مارکت سنتر
سریال آموزش زبان انگلیسی EXTRA

این مجموعه بینظیر که هم اکنون از کانال GEM TV پخش می شود را از دست
ندهید

این واقعا امکان پذیر است که شما یک زبان جدید را بیاموزید!
سریال آموزش زبان EXTR@-TV مجموعه ای است ویدئوی که در قالب طنز و با
روشی بسیار ساده و قوی بیننده را در مسیری ویژه جهت یادگیری زبان انگلیسی
قرار می دهد.
سریال آموزش زبان ?? قسمتی EXTR@-TV توانسته با مهارت ویژه بازیگرانش در
تلفظ صحیح و شمرده لغات و دیالوگ ها، شرایط بسیار خوبی جهت یادگیری
صحیح زبان انگلیسی برای کلیه بینندگانش در سنین مختلف و در زمینه های
Reading و lessening همچنین Gerammar فراهم آورد و بیننده با دنبال کردن
قسمت های مختلف سریال روز به روز به زبان انگلیسی مسلط می شود، تا جای
که قادر خواهد بود به راحتی صحبت کند و مطالب را درک کند و حتی بتواند بخواند
و بنویسد.

اطلاعات بیشتر در مورد این سریال را در وبلاگ ما...
۱۰ خرداد ۹۰ ، ۰۸:۰۵ دلتنگ شهدا
سلام

و چه زیباست در هوای تو همراه با کبوتران بارگاهت بال گشود
و طواف کرد گنبد زیبای تو را

دلم بدجور هوای حرم رو داره

در پناهش ...
التماس دعا
سلام.
ممنون از لطفتون!
۱۰ خرداد ۹۰ ، ۱۳:۰۷ فرشته نمی میرد
مثل همیشه هزار بار می خوانم کامنتت را اما نمی فهمم چه می گویی جان دلم ...
۱۰ خرداد ۹۰ ، ۲۱:۲۱ فرزانه پرو
آپم عزیزم
زائری بارانی ام آقا بدادم میرسی؟

بی پناهم، خسته ام،تنهابدادم میرسی ؟

گر چه آهونیستم اماپراز دلتنگی ام

ضامن چشمان آهوهابه دادم میرسی ؟

ازکبوترهاکه میپرسم نشانم میدهند

گنبدو گلدسته هایت رابه دادم میرسی ؟

من دخیل التماس رابه چشمت بسته ام

هشتمین دردانه زهرا به دادم میرسی ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دریافت کد گوشه نما دریافت کد گوشه نما