ترنج

ترنج

بسم رب الحسین...
قال الله تعالی: «...فَاخْلَعْ نَعْلَیْکَ إِنَّکَ بِالْوادِ الْمُقَدَّسِ طُوىً»
از خویش رها شو و با عشق درآمیز،
و چون به میقاتِ ماه "مُحرَم" وارد شدی،
اِحرام بربند که مُحرِمی!
گرد "عاشورایش" بسیار طواف کن،
و چون در کوی معرفتش بیتوته کردی،
بسیار خدا را بخوان،
تا تو را به وادی جنون کربلا راه دهند..
و چون به کربلا رسیدی، تا ابد وقوف کن!
و با اشک های روان بگو:
لبیک یا حسین...
تا بر کشته اشک های روان مَحرمِ اسرار شوی...

این تناقض تا ابد شیرین ترین مرثیه است: سرترین آقای دنیا را خدا بی سر گذاشت!

کد آهنگ

طبقه بندی موضوعی

انتخاب با من است...

سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۱۵ ب.ظ

این روزها، بیشتر می اندیشم ...

به بودنت در تمام عمر ...

هردم...

هرثانیه...

هر دقیقه...

هر ساعت و هر روز که بر من می گذرد...

پیش از من، با من، و حتی پس از من!

بودی و هستی و خواهی ماند...

و تنها انتخاب با من است!

اینکه بیشتر شوی و

در تو غرق شوم و

با من بمانی...

کافیست

زبانی ، قلبی ، عملی...

فقط شاکر باشم...

همین!

 

+لئن شکرتم‏ لازیدنکم و لئن کفرتم ان عذابی لشدید
به خاطر بیاورید هنگامی را که پروردگارتان اعلام داشت که اگر شکر گزاری کنید نعمت خود را بر شما خواهم افزود و اگر کفران کنید مجازاتم شدید است.(ابراهیم/ 7)

 

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۰
ریحانه خلج ...

خدا

ماه خدا

نظرات  (۴)

آمد رمضان هست دعا را اثری
دارد دل من شور و نوای دگری
ما بنده عاصی و گنهکار توییم
ای داور بخشنده بما کن نظری
۱۳ تیر ۹۳ ، ۱۵:۴۷ خانوم میم
من همیشه مگم... خدایا شکرت... واسه داده و ندادت...
۱۵ تیر ۹۳ ، ۰۲:۰۴ آهسته عاشق می شوم
زل زدن به تو
شیرین ترین 
عبادت من است.

النَّظَرُ إِلَى الْأَخِ تَوَدُّهُ فِی اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ عِبَادَةٌ. 
رَسُولُ اللَّه
.
.
.
التماس نور[گل]
خدایا شکرت

زیبا بود...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دریافت کد گوشه نما دریافت کد گوشه نما