ترنج

ترنج

بسم رب الحسین...
قال الله تعالی: «...فَاخْلَعْ نَعْلَیْکَ إِنَّکَ بِالْوادِ الْمُقَدَّسِ طُوىً»
از خویش رها شو و با عشق درآمیز،
و چون به میقاتِ ماه "مُحرَم" وارد شدی،
اِحرام بربند که مُحرِمی!
گرد "عاشورایش" بسیار طواف کن،
و چون در کوی معرفتش بیتوته کردی،
بسیار خدا را بخوان،
تا تو را به وادی جنون کربلا راه دهند..
و چون به کربلا رسیدی، تا ابد وقوف کن!
و با اشک های روان بگو:
لبیک یا حسین...
تا بر کشته اشک های روان مَحرمِ اسرار شوی...

این تناقض تا ابد شیرین ترین مرثیه است: سرترین آقای دنیا را خدا بی سر گذاشت!

کد آهنگ

طبقه بندی موضوعی

آن قـدر تـاب ز گـیـسوی تـو دارم که مپرس...

پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۱، ۰۳:۵۰ ق.ظ

ای تمام واژگان عشق، من تــو را فقط سکوت می کنم...

خوش به حالِ خشت خشتِ

حریم تــو...

بابی انت و امی یا ح ی س ن ...

یا حسین...


عکس: قبر امام حسین علیه السلام بعد از برداشتن ضریح…

سـر بـه زانـوی خـیـال تـو هـلـالـی شـده‌ام
آن قـدر مـیـل بـه ابـروی تـو دارم که مپرس
از خـم مـوی تـوام رشـتـهٔ جـان مـیـگـسلد
آن قـدر تـاب ز گـیـسوی تـو دارم که مپرس
محتشم کاشانی

 

نظرات  (۹)

حیفِ دامانت که از دستم رها خواهد شدن...

۱۴ بهمن ۹۱ ، ۱۷:۴۳ شهریارآذری
ای که در سوک حسینی شور برپا می­کنی/ راضی از مهر و وفایت قلب زهرا می­کنی/ حجت بن العسکری در ماتمش صاحب عزاست/ او دهد فرمان و تو فرمانش اجرا می­کنی/ زنده می­گرداند این ماتم قلوب مرده را/ داستان عاشقان را چون که احیا می­کنی .../ یک نگاه لطف زهرا و علی مزد تو بس/ ای که در سوک حسینی شور برپا می­کنی/ می­کند شعرت حسان اجر رسالت را وصول/ چون به دلها عشق عترت را تو احیا می­کنی
با افتخار در وبلاگ "دل زینب"در قسمت اختصاصی"خادمین برتر حسینی"لینک شدید.
سلام
نقطه های دلم کافی است
...
السلام علی حسین....
زیارتم آرزوست.....
با تبادل لینک موافقی؟
فرهنگ پرواز
۱۵ بهمن ۹۱ ، ۲۰:۳۵ گوهری در صدف

حضرت امام رضا علیه السلام فرمود:

مَنْ زَارَ قَبْرَ الحُسَیْنِ به شطِّ الفُرَاتِ، کَانَ کَمَنْ زَارَ اللّهَ فَوْقَ عَرْشِهِ «4»

کسی که قبر حسین را در کربلا زیارت کند، مانند کسی است که خدا را بر فراز عرشش زیارت کرده است!

همیشه به دلم یاد داده ام که هر چه تو بخواهی؛ نمیشود!!
اما حرف از حسین(ع) و بوی سیب اش که می شود، زبانم جلوی خواستن های این دل، بند میشود...
چند روز است که دوباره مثل محرم، یک بیت شعر مدام می چرخد توی سرم:
دود این شهر مرا از نفس انداخته است
به هوای حرم کرب وبلا محتاجم...

سلام بر لب تشنه حسین ع

یا رب

سکته کردم بنده خوب خدا

چطور با دل ادم بازی میکنی

لینکت کردم

یا علی مدد

شکسته بال ترینم،کبود می آیم
من از محله قوم یهود می آیم

پاسخ:
...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دریافت کد گوشه نما دریافت کد گوشه نما