ترنج

ترنج

بسم رب الحسین...
قال الله تعالی: «...فَاخْلَعْ نَعْلَیْکَ إِنَّکَ بِالْوادِ الْمُقَدَّسِ طُوىً»
از خویش رها شو و با عشق درآمیز،
و چون به میقاتِ ماه "مُحرَم" وارد شدی،
اِحرام بربند که مُحرِمی!
گرد "عاشورایش" بسیار طواف کن،
و چون در کوی معرفتش بیتوته کردی،
بسیار خدا را بخوان،
تا تو را به وادی جنون کربلا راه دهند..
و چون به کربلا رسیدی، تا ابد وقوف کن!
و با اشک های روان بگو:
لبیک یا حسین...
تا بر کشته اشک های روان مَحرمِ اسرار شوی...

این تناقض تا ابد شیرین ترین مرثیه است: سرترین آقای دنیا را خدا بی سر گذاشت!

کد آهنگ

طبقه بندی موضوعی

برای کسی که مثل هیچکس نیست...

جمعه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۴۱ ق.ظ

وقتی دلت  گرفته و سنگینیِ پلک های نگاهت، در هجوم ثانیه ها تو را سر به زانوی اندوه می کند... دلت پر می کشد برای هوایی که بوی اسپند و عطر گلابش مست می کند آدم را... از آن هواهایی که تازگی اش جان و دلت را می گشاید به بد مستی... چه شوقی دارد وقتی فکر میکنی در این هوایی بی کسی ها، کسی حسابی هوایت را دارد... کسی که می توانی در حریمش آشیانه بسازی و به اندازه ی آسمان در این آشیانه، پر بگشایی ...کسی که مثل هیچکس نیست...

راستی قول داده بودمت اگر کبوترم کنی چنین می کنم و چنان... اما دیدی از خانه ی مهرت که بیرون شدم فراموشم شد؟ صبح ها سر سجاده احساس لطیف نم چشم را خواستن، لطفیست که دریغش نمی کنند اگر سر وعده باشم که نبودم... اما باز هم در عین شرمندگی می خواهم حجم سنگین دلم را پیش تو بیاورم تا بارِ خسته جانی ام را سبک کنی... با این دلِ سیاهم هنوز هم شوق نگاهت را دارم... انیس من، این دل خسته و سیاه را ضامن می شوی؟

 

انیس النفوس

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۳
ریحانه خلج ...

عشق

انیس النفوس

نظرات  (۵)

سلام .
زیباست و پرمحتوا
موفق باشیدو
در پناه حق
منتظر نظراتتون هستم.
سلام عزیزجان
برای اعتکاف اذن دادند؟
خوش به حال ِ دلت
پاسخ:
خیر بانو انشالله طلبیده باشند عازم هستیم....
۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۶:۳۰ یک اخرالزمانی
سلام
خدا قوت کارتون عالی هسته
خوشحال میشوم به منم سر بزنید
یا علی
۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۰۴ امیرحسین رعایی
دلم تنگ است مولا
تنگ تنگ
می شود
باز
نگاهی اندازی...؟!

التماس دعا...
سلام من رو هم به مولا برسونید
بگید درسته که من بی معرفتی می کنم
اما رسمش نیست که شما به روسیاهیم نگاه کنید و دعوت نکنید :((
خوش به حالم که نامم کبوتر حرم است.............
زیبا بود.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دریافت کد گوشه نما دریافت کد گوشه نما