ترنج

ترنج

بسم رب الحسین...
قال الله تعالی: «...فَاخْلَعْ نَعْلَیْکَ إِنَّکَ بِالْوادِ الْمُقَدَّسِ طُوىً»
از خویش رها شو و با عشق درآمیز،
و چون به میقاتِ ماه "مُحرَم" وارد شدی،
اِحرام بربند که مُحرِمی!
گرد "عاشورایش" بسیار طواف کن،
و چون در کوی معرفتش بیتوته کردی،
بسیار خدا را بخوان،
تا تو را به وادی جنون کربلا راه دهند..
و چون به کربلا رسیدی، تا ابد وقوف کن!
و با اشک های روان بگو:
لبیک یا حسین...
تا بر کشته اشک های روان مَحرمِ اسرار شوی...

این تناقض تا ابد شیرین ترین مرثیه است: سرترین آقای دنیا را خدا بی سر گذاشت!

کد آهنگ

طبقه بندی موضوعی

تا تو را دارم دارای جهانم...

چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۸۹، ۱۱:۳۷ ق.ظ

السلام علیک یا انیس النفوس...

همه عمر بر ندارم سر از این خمار مستی

که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

می نویسم از تمام لحظه هایی که پر باران بود ...

از آسمان داغ و سرخ حرم و زمین تفتیده دیار عشق...

از زلالی و  آرامش بهشت ...

گرچه از کوی یار رانده شدم...

به امید تو به این دیار باز آمده ام...

صاحب تمام مهربانی های دلم ...

امروز هوای حرمت دلتنگ کرده مرا و به زنجیر کشیده این همیشه اسیر نگاهت را...

آمده ام تا بگویم...

که تا تو را دارم دارای جهانم ...

بگویم که به عشق تو باز گشتم ...

گام برمی داری تا در اوج افلاک، دستان ارادتت را آهوانه به سمت خورشید محبتی بگشایی که همیشه مهربانی در آن موج می زند...

پس اینک دستانت پر از نور می شود پر از خورشید...

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۱/۱۳
ریحانه خلج ...

تو

انیس النفوس

نظرات  (۱۵)

_$$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
?
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O
............° o o o O
......................?
...................?
...............?
...........?
_________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.
جالب بود منتظر حضور گرمت هستم.
رسیدن به خیر ...

نمی گم زیارت قبول ... چون قبول است ...

فقط یک چیزی
دعا کردی برای خلاء ام ..
۱۳ بهمن ۸۹ ، ۱۴:۵۲ گوهری در صدف
زائری بارانی ام آقا به دادم می رسی ؟
بی پناهم ، خسته ام ، تنها ، به دادم می رسی ؟
گر چه آهو نیستم اما پر از دلتنگیم
ضامن چشمان آهوها به دادم می رسی ؟
من دخیل التماسم را به چشمت بسته ام
هشتمین دردانه زهرا به دادم می رسی؟

السلام علیک یا امام الرئوف!
سلام بر تو که مهربانی هایت از شمار زائران انبوهت بسیار بیشتر است.
۱۳ بهمن ۸۹ ، ۱۸:۴۹ رسول خامه یار
سلام من به حسین و یارانش
به کودکان تشنه اش، به نور چشمانش
به عاشقان بزرگ حماسه عاشورا
بهشتیان آمده از کربلا، به زائرانش

بوی کربلا و عطر ملایک نشسته بر ترنج ...
زیارت قبول، خیر مقدم
سلام رسیدن بخیر خداوکیلی جات خیلی خیلی خالی بود زیارت قبول
راستی نبودی کمرم زیر این بار سنگین شکست شوخی کردم
بابا بخدا شوخی کردم.ما هرچی داریم از شما داریم اولا کاری نکردم دوما اگرم کاری کرده باشم فقط وظیفه بوده.شما همیشه به من لطف داشتی وداری امیدوارم که بتونم زحمات شما رو به نحو احسن جبران کنم وبتونم خالصانه به خلق خدمت کنم همراه با شما.
از اینکه نتونستم بیام کربلا خیلی ناراحت بودم ولی الان فهمیدم خیلی زوده که من برم کربلا،"هنوز آماده کربلایی شدن نیستم."
کعبه ‎ی اهل ولاست صحن و سرای رضا/ شهر خراسان بُوَد کرب و بلای رضا

در صف محشر خدا مشتری اشک اوست/ هر که در اینجا کند گریه برای رضا.
رضاسلطان دین شاه خراسان/رضا شمع شبستان غریبان

رضا سرچشمه ی نور وهدایت/رضا گنجینه ی لطف وصداقت
گفتم که اجازه می دهی قلم بزنم ... نبشتن امد ... اجازه اش نیامد ... هرچه باشد تو صاحب این خانه ای ...

این بار بدون اجازه ...از تو می نویسم .[عذر تقصیر]
پاسخ:
سلام تو بنویس اجاره دادن هم این ماه را نده عزیزم اجازه که... نوشته هاتو بر می دارم پات اجاره خونه حساب می کنم... خونه مال کیه اینجا همه مستاجرن اصلا دنیا واسه ما اجاره نشین های بی سامانه... بیا و بنویس که...
پنجره فولادش ...
دلم یخ کرده برای لمسش ...
.
سیب ام بدهید ...
سلام باران ...
چقدر دلم تنگ شده برای دستانت
برای چشم هایت ...
چشم هایی که خیره بوده اند به ضریح
به ایوان طلا...
باران می خواهد دلم ...
باران و بوی خاک خودش مست کننده است ...
چه برسد به اینکه خاک حرم باران بخورد ...
حضرت باران ...
تاب ام بده بر این فراق ...
.
العجل ...
سلام عزیز دل
خوش آمدی
زیارتت قبول
چه خوش سعادتی تو وچه بی سعادتم من
که هنوز مرا نپدیرفته اند به پابوسی شان
انشاالله هر ساله
دلم بدجور هوای باران دارد ...
خیلی عالی بود دوست خوبم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دریافت کد گوشه نما دریافت کد گوشه نما