ترنج

ترنج

بسم رب الحسین...
قال الله تعالی: «...فَاخْلَعْ نَعْلَیْکَ إِنَّکَ بِالْوادِ الْمُقَدَّسِ طُوىً»
از خویش رها شو و با عشق درآمیز،
و چون به میقاتِ ماه "مُحرَم" وارد شدی،
اِحرام بربند که مُحرِمی!
گرد "عاشورایش" بسیار طواف کن،
و چون در کوی معرفتش بیتوته کردی،
بسیار خدا را بخوان،
تا تو را به وادی جنون کربلا راه دهند..
و چون به کربلا رسیدی، تا ابد وقوف کن!
و با اشک های روان بگو:
لبیک یا حسین...
تا بر کشته اشک های روان مَحرمِ اسرار شوی...

این تناقض تا ابد شیرین ترین مرثیه است: سرترین آقای دنیا را خدا بی سر گذاشت!

کد آهنگ

طبقه بندی موضوعی

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند...

چهارشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۸۹، ۰۷:۲۵ ب.ظ

ساعت حرم بانو ...

 اینجا به ساعت مهربانی  خود بهشت است...

پس چرا آرام نمی شوم  امروز بانو؟ می دانی همیشه از اینجا که می رفتم اشک تمام بود اما امروز تازه خرابتر شدم و بغض کارش از گلو گذشت...

گفتم:می دانی؟

یس را برای چه بر سر مرده ها می خوانند؟؟؟

من با یس روح مرده ام را زنده می کنم...

تو معنی عجیب این

...

را می فهمی؟

امروز هوای عجیبی بود حرمت...

آسمان حریم بانو آفتاب بود و زمینش خیس از باران...

این عجیب نیست؟

نشانه ی چیست؟

امروز تمام این

... ها خیس باران بود  قدم زدم آرامش نیامد!!! اندیشیدم نشد...

زمان و مکان را فراموش نکرده ام ...

باران

من در آغاز بهاری که دارد بی تو می آید گم شدم...

تمام بهانه های گریستن امروز محیا بود...

دیگر بها و بهانه ماندن و بودن شده بارانی که در آفتاب می بارید...

پس چه سان آفتاب نگاهت از پس ابر باران زا خواهد تابید؟

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۲/۱۸
ریحانه خلج ...

استاد

بانو

نظرات  (۲)

زیارتت قبول
یادت نرفته که ما قول دادیم دخیل ببندیم حرم،سپهرا...
من که به قولم وفا دارم و میرم.........
...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دریافت کد گوشه نما دریافت کد گوشه نما