ترنج

ترنج

بسم رب الحسین...
قال الله تعالی: «...فَاخْلَعْ نَعْلَیْکَ إِنَّکَ بِالْوادِ الْمُقَدَّسِ طُوىً»
از خویش رها شو و با عشق درآمیز،
و چون به میقاتِ ماه "مُحرَم" وارد شدی،
اِحرام بربند که مُحرِمی!
گرد "عاشورایش" بسیار طواف کن،
و چون در کوی معرفتش بیتوته کردی،
بسیار خدا را بخوان،
تا تو را به وادی جنون کربلا راه دهند..
و چون به کربلا رسیدی، تا ابد وقوف کن!
و با اشک های روان بگو:
لبیک یا حسین...
تا بر کشته اشک های روان مَحرمِ اسرار شوی...

این تناقض تا ابد شیرین ترین مرثیه است: سرترین آقای دنیا را خدا بی سر گذاشت!

کد آهنگ

طبقه بندی موضوعی

سکوت اردیبهشتی...

جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۲۳ ق.ظ

اردیبهشت، ماه دوست داشتنی من هم از نیمه، که هیچ...

تمام می شود و همچنان من، تو را ندارم...

از این اندوهِ خشک کویر چشم ها، به که باید پناه برد؟

دیریست حرف هایم را می خورم و از غم تو،

نگاهم رو به آسمان است و بغضم لبریز از سکوتی دردآلود...

آه که چقدر خوب است باشی و من بگویم دوستت دارم،

تا نباشی، و من در بی تویی ها، دوستت داشته باشم...

اصلِ دوست داشتن، در حضور تو برجاست...

اما، دوست داشتنت پس از ظهور، چیز دیگریست...

 

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۶
ریحانه خلج ...

عشق

تو

باران

نظرات  (۷)

سایت خیلی خوبی دارید امدوار که به سایت ما یک دید یک نظر بدید متشکرم
اما...
دوست داشتنت پس از ظهور چیز دیگری ست....

+ترسم که بیایی و من آن روز نباشم..
۲۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۲۵ مجنوون الحسین (علیه السلام)
 با سلام
وبلاگ مجنوون افتتاح شد.
منتظرتان هستیم....
۲۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۳۱ علیرضا بیگدلی

سلام

بروز هستم با عنوان : خواهرم! عکس ات را در فضای مجازی دریاب...

منتظر حضور و نظر شما

به آدرس :

http://farhangeparvaz.blog.ir/1393/02/26/aks312312

وبلاگ:فرهنگ پرواز

آه که چقدر خوب است باشی و من بگویم دوستت دارم......


۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۴۵ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
یابن الحسن ....!
آقای من..

قرار نیست فقط غروب های پنجشنبه تا غروب جمعه

سراغت را بگیریم.....

قرار نیست فقط جمعه ها انتظار ظهورت را بکشیم..

آری..

شنبه هم می شود از دوریت ناله سر داد..

یکشنبه هم میشود انتظارت را کشید..

دوشنبه هم می شود دنبال گمشده گشت..

سه شنبه هم میشود با آقا درد دل کرد..

چهارشنبه هم میشود به خاطر آقا گناه نکرد..


ای پسر فاطمه

امروز جمعه نیست اما دلم برایت تنگ است....!!
۰۱ خرداد ۹۳ ، ۰۹:۳۷ گرافیست کوچولو
چه این جا حس ِ خوب داره :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دریافت کد گوشه نما دریافت کد گوشه نما