ترنج

ترنج

بسم رب الحسین...
قال الله تعالی: «...فَاخْلَعْ نَعْلَیْکَ إِنَّکَ بِالْوادِ الْمُقَدَّسِ طُوىً»
از خویش رها شو و با عشق درآمیز،
و چون به میقاتِ ماه "مُحرَم" وارد شدی،
اِحرام بربند که مُحرِمی!
گرد "عاشورایش" بسیار طواف کن،
و چون در کوی معرفتش بیتوته کردی،
بسیار خدا را بخوان،
تا تو را به وادی جنون کربلا راه دهند..
و چون به کربلا رسیدی، تا ابد وقوف کن!
و با اشک های روان بگو:
لبیک یا حسین...
تا بر کشته اشک های روان مَحرمِ اسرار شوی...

این تناقض تا ابد شیرین ترین مرثیه است: سرترین آقای دنیا را خدا بی سر گذاشت!

کد آهنگ

طبقه بندی موضوعی

سخت گذشت، بی تویی هایم...

شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۴۶ ق.ظ

نه زود گذشت، نه ساده...

تلخ ِ تلخ بود، ندیدنت...

نداشتنت...

نبودنت...

سخت گذشت، بی تویی هایم...

 

این چندمین شب است که من با تو نیستم
این چندمین شب است که در شعله زیستم
این عکس اول است که با هم گرفته‌ایم
من بی‌قرار مستی لبخند کیستم؟!‏
این عکس دوم است در آغاز تشنگی
هم بغض آب قمقمه‌ات را گریستم
این عکس آخر است که لبخند می‌زنم
این‌جا کمی شبیه به زخم تو نیستم؟ ‏
این عکس آخر است که با هم گرفته‌ایم
از ترس مرگ نیست که در عکس نیستم
بر سنگ تابناک تو رمزی نوشته است
دیگر اجازه نیست کنارت بایستم
امشب تمام خاطره‌ها را گریستم
این چندمین شب است که من بی تو نیستم …
بهمن ساکی

 

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۹
ریحانه خلج ...

میم مثل

سکوت

عشق

تو

نظرات  (۵)

لطفاً به دیگران بگو؛ که فراموش کردنت، با اینکه عادت کنم بی تو زندگی کنم خیلی فرق دارد! خیلی...
سلام با اجازه شما لینک شدین اگه دوست داشتین وب ما رو لینک کنید
سخت گذشت .. امّا شُکر که گذشت ؛ نوازش  ِ خدا اگر نبود نمی گذشت !
۳۱ تیر ۹۲ ، ۰۰:۳۶ مـَـ ه جَـبـیـטּ
تلخ! اما میگذرد ..
۱۷ شهریور ۹۲ ، ۰۱:۱۴ یک دسته اولی
من بی‌قرار مستی لبخند کیستم؟!‏

قشنگه مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دریافت کد گوشه نما دریافت کد گوشه نما