ترنج

ترنج

بسم رب الحسین...
قال الله تعالی: «...فَاخْلَعْ نَعْلَیْکَ إِنَّکَ بِالْوادِ الْمُقَدَّسِ طُوىً»
از خویش رها شو و با عشق درآمیز،
و چون به میقاتِ ماه "مُحرَم" وارد شدی،
اِحرام بربند که مُحرِمی!
گرد "عاشورایش" بسیار طواف کن،
و چون در کوی معرفتش بیتوته کردی،
بسیار خدا را بخوان،
تا تو را به وادی جنون کربلا راه دهند..
و چون به کربلا رسیدی، تا ابد وقوف کن!
و با اشک های روان بگو:
لبیک یا حسین...
تا بر کشته اشک های روان مَحرمِ اسرار شوی...

این تناقض تا ابد شیرین ترین مرثیه است: سرترین آقای دنیا را خدا بی سر گذاشت!

کد آهنگ

طبقه بندی موضوعی

صدای سکوت من ...

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۴۱ ب.ظ

دست و دلم به قلم نمی رفت... تـــــو هم شدی همه خاطره... دلم گرفته از این خاطرات... بغض که می کنم هر گوشه ی دلی که پُر از تـــــوست؛ دارد خالی میشود...میدانی این دل ، هرگز از تـــــو نگریخت که رهایش کردی به امان دلتنگی ها... قرار دلم رفتی و مرا با خود نبردی... حالا با بی قراری های دلِ خالیم چه کنم؟ صبر؟

پُرم از تـــــویی که خالی شدی...صبوری نتوانم که چون رندی خسته، انبوه خاطراتت دور تا دورم را گرفته و نجوای سکوتِ صدایت در گوشم مدام زیر و رو میشود...دیگر اینجا خود نغمه شورانگیز صدای سکوتِ من است... و آنجا که تـــــو نیستی برای ابد خالــــــی! بغض می کنم تمام روزهای نبودنت و اینجا در میان سکوتی ناشکستنی، تسلیم میشوم و کسی را میخوانم که جانشین همیشه نبودنت هایت بشود...(+)

چقدر این قلمم امروز ؛سنگین می نگارد و سخت... و چقدر چشمان من باران می خواهد... اما بغضی در کار نیست باور کن، که همه شادم، از دل آرامی سیبِ رهای دلِ تـــــو...

 

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۵
ریحانه خلج ...

خدا

عشق

تو

نظرات  (۵)

زیباست...
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۳۳ مصطفی نهان
سلام...
یه چند روزی میشه که مهمون بلاگ ام...
نگاهم کنید... خوشحال میشم به تبادل لینک
و له الحمد
سلام
امیدوارم در مسیر زندگی نا متناهی خود سری رو به بالا داشته باشید و دیده ای به افق.
بنده کمین خواستار تبادل لینک با وبلاگ شما هستم. من به اقتضای شخصیتم پر رویی کرده و شما را لینک کردم.
شما نیز اگر افتخار دادید و وبلاگ این کمین در شان وبلاگتان بود ما را اضافه بفرمایید.
در سایه سار محبت الهی
۲۹ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۲۱ امیرحسین رعایی
احسنت
مثل همیشه عالی عالی
واقعا لذت بردم
خدا خیرتون بده
۲۹ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۱۹ سفیـــر نـــور
سلام
قلم قشنگی دارید
موفق باشید

┘◄ التماس دعای فرج + شهادت

یازهرا(س)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دریافت کد گوشه نما دریافت کد گوشه نما