ترنج

ترنج

بسم رب الحسین...
قال الله تعالی: «...فَاخْلَعْ نَعْلَیْکَ إِنَّکَ بِالْوادِ الْمُقَدَّسِ طُوىً»
از خویش رها شو و با عشق درآمیز،
و چون به میقاتِ ماه "مُحرَم" وارد شدی،
اِحرام بربند که مُحرِمی!
گرد "عاشورایش" بسیار طواف کن،
و چون در کوی معرفتش بیتوته کردی،
بسیار خدا را بخوان،
تا تو را به وادی جنون کربلا راه دهند..
و چون به کربلا رسیدی، تا ابد وقوف کن!
و با اشک های روان بگو:
لبیک یا حسین...
تا بر کشته اشک های روان مَحرمِ اسرار شوی...

این تناقض تا ابد شیرین ترین مرثیه است: سرترین آقای دنیا را خدا بی سر گذاشت!

کد آهنگ

طبقه بندی موضوعی

عهد عاشقی...

جمعه, ۱۵ مهر ۱۳۹۰، ۱۲:۵۷ ب.ظ
ماه یازدهمین روز از بهار اول که لبخند زد، خورشید وجودش تابید در بیکران آسمان و زمین...
 جایی شبیه به بهشت جایی که سرشار از عطر خدا بود و  زمینش رنگ روشن نور داشت ...
 ولایتش همه عهد عاشقی بود و بس، که او همه عشق بود و مهربانی...
حق نظر کرد بر عشقی بلند،و از جلوه رحمتش بر دامنی طهورا شرافتی فرود آمد که آینه ی تمام مهربانی بود...

http://www.askquran.ir/gallery/images/47521/1_1111.jpg

 

این روزها دل، برای از تو نوشتن که همه عمر، گره گشای عالمی بوده ای سهل نمی نگارد ...
دلم مهمان غربت و دلتنگی هاست و تو خوب می دانی که...
راز دلم گفتن و از دل عرضه داشتن، همان سلام است و صلوات خاصه ات...
نگاشته بود، اگر خادم حرمت بودم ... و من نگریستم که چه آروزی محالیست بر دلم...
راز بگشا ای انیس النفوس که رمز دل گم کرده ام ...
دستها به غبارافشانی دلم هم نمیرسد چه رسد به کوی تو...
امام رئوف دلم... غبار دلم را در بی غباری حریمت رها کرده ام تا چونان ذره ای به
پای حرم تو تمامی هستی را ببازم و اغیار را یار نخوانم،تا تو را دارم...
که تو چون همیشه در دلی و اندر نظری...
این بار هم گویمت نظری کن از سر لطف، که تو نظاره گری ...

همه عمر بر ندارم سر از خمار مستی...
که هنوز من نبودم که تو در دلــــــــــــــــــــم نشستی...
 


...صبوری، تا دگرباره تو را باز ببیند دل سرگشته، ای شه عشق...

حدیث دوست نگویم؛ مگر به حضرت دوست...

که آشنا سخن آشنا نگه دارد...
 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۷/۱۵
ریحانه خلج ...

انیس النفوس

عشق

تو

نظرات  (۳۹)

۱۵ مهر ۹۰ ، ۱۳:۰۱ ساده تر از سکوت
مپرس حال مرا روزگار یارم نیست

جهنمی شده ام هیچ کس کنارم نیست


نهال بودم و در حسرت بهار ! ولی

درخت می شوم و شوق برگ و بالم نیست


مرا ز عشق مگویید عشق گم شده ای ست

که هر چه هست ندارم که هر چه دارم نیست


شبی به لطف بیا بر مزار من شاید

بروید ان گل سرخی که بر مزارم نیست...
پاسخ:
...
چشمه‌های خروشان تو را می‌شناسند
موج‌های پریشان تو را می‌شناسند

پرسش تشنگی را تو آبی، جوابی
ریگ‌های بیابان تو را می‌شناسند

نام تو رخصت رویش است و طراوت
زین سبب برگ و باران تو را می‌شناسند

هم تو گل‌های این باغ را می‌شناسی
هم تمام شهیدان تو را می‌شناسند

از نشابور بر موجی از «لا» گذشتی
ای که امواج طوفان تو را می‌شناسند

بوی توحید مشروط بر بودن توست
ای که آیات قرآن تو را می‌شناسند

گرچه روی از همه خلق پوشیده داری
آی پیدای پنهان تو را می‌شناسند

اینک ای خوب، فصل غریبی سر آمد
چون تمام غریبان تو را می‌شناسند

کاش من هم عبور تو را دیده بودم
کوچه‌های خراسان تو را می‌شناسند

"زنده یاد امینپور"

................................

میلاد نور مبارک

پاسخ:
...
میلادش مبارک
پاسخ:
...
سلام و عرض ادب.

میلاد هشتمین اختر آسمان امامت و ولایت رو تبریک میگم خدمتتون.


امام رضا (ع) می فرمایند:

بهترین و ارزنده ترین خصلت ها :انجام کارهای نیک ، فریاد رسی بیچارگان و برآوردن آرزوی آرزومندان است.


امین به تو خیانت نکرد بلکه تو خائن را امین دانستی.



التماس دعا...

یا حق...



پاسخ:
...
میلاد امام مهربانی ها پیشاپیش بر شما مبارک.......
پاسخ:
...
۱۵ مهر ۹۰ ، ۱۷:۳۱ م.مجـــــــــــــــــــــد
سلطان قلبم....
......
پاسخ:
...
الا غریب خراسان رضا نشو که بمیرد اگر که مرغک زاری از آشیانه بیفتد...
پاسخ:
...
۱۵ مهر ۹۰ ، ۱۸:۱۱ خانم معلم
آه از اون جادوی چشات ...


میلاد عشق مبارک
پاسخ:
...
خیال کن که غزالم
بیا و ضامن من شو
بیا که آتش صیاد
از زبانه بیافتد
.
.
.
.
پاسخ:
...
سلام عزیز
میلاد امام مهربانیها بر شما که مبارک هست گوارای وجود پاکیزه ات باد، دختر خیلی خوبم!
پاسخ:
...
نوشته هایت مثل همیشه دلبرند و عکسهایی که گذارده ای مثل همیشه جانفزا...

خواهش میکنم امسال آخر ِ همه ی عیدی هایی که از حضرت رئوف میگیری ، یادی از دل طرد شده ی دور افتاده ی ما هم کن ....
میدانی که چه می گویم؟ همان حاجتی را میگویم که فقط از گوشه ی حیاط سید اسماعیل برآورده میشود ...
پاسخ:
...
دل می کنم از آنکه دل ازتو بریده است

دل می دهم به دست تو تا بیدلم کنند
عیدت مبارک
پاسخ:
...
السلام ای حضرت سلطان عشق

یا علی موسی الرضا ای جان عشق

السلام ای بهر عاشق سرنوشت

السلام ای تربتت باغ بهشت

ولادت باسعادت سلطان، امیر و ولی نعمت تمام ایرانیان، حضرت رضا (ع) مبارک
پاسخ:
...
میخوانیمتان !
پاسخ:
...
...
پاسخ:
...
ضامنتون امام رضا باشه همیشه انشاالله
پاسخ:
...
۱۵ مهر ۹۰ ، ۲۲:۲۱ غریب آشنا
همه عمر بر ندارم سر از این خمار مستی
...
از خدا می خواهم که اشک هایمان لیاقت پیدا کند تا غبار از حریم دل بشوید و محمل جانان نماید این دل بی مقدار را
پاسخ:
...
مهر امام مهربانی ها در قلبتان جاوید......
پاسخ:
...
عیدت مبارک سپهرا جون
پاسخ:
...
سلام.
میلادامام مهربانیها
مبارک
برشما...............
انشالاهمگی عیدی بگیریم.
پاسخ:
...
۱۶ مهر ۹۰ ، ۰۷:۴۶ حجت منتظر
سلام
تو این وبلاگم یه نظرخواهی گذاشتم

با این قلم زیبات ما رو مهمون کن
و برای ما بنویس
که اگر خادم حرم بودی . . .

منتظر دل نوشته زیباتون هستم
یا علی مدد

http://hojjat-entezar.blogfa.com

مرسی
پاسخ:
...
۱۶ مهر ۹۰ ، ۱۰:۴۹ دلتنگ شهدا
یاعلی بن موسی الرضا(ع)...

مولا جان...

آستان بوس خود حسابم کن ...

بد حسابم ولی حسابم کن ...

قسمت می دهم به جان جواد ...

بعد اگر خواستی جوابم کن ....
پاسخ:
...
۱۶ مهر ۹۰ ، ۱۴:۰۵ بیشتر بدانیم
میلاد باسعادت علی بن موسی الرضا (ع) بر شما و تمام شیعیان مبارک.
التماس دعا
پاسخ:
...
خیلی جالب نوشته بودید که اگر خادم حرم بودید . . .

مثل همیشه نوشته هایتان دلبری می کردند و زبان ناتوان از خواندنشان

ممنون از لطفتون

میلاد امام مهربان مبارک باد بر شما .... ... .....
پاسخ:
...
اگر امشب دلتان پر زد به حرم عشق ما را هم یادی کن....
عید بر شما مبارک
پاسخ:
...
سلام علیکم....میلاد امام عشق رو تبریک عرض میکنم....
با یک طرح به همین مناسبت به روزیم و منتظر شما همرزم عزیز.....
پاسخ:
...
۱۶ مهر ۹۰ ، ۱۸:۵۴ دوست کوچولو
عیدتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پاسخ:
...
سلام
میلاد آقا حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثنا مبارک

دعایم همیشه شادی دلتان باشد
پاسخ:
...
ممنون
ممنون
ممنون
ممنون
ممنون
ممنون
ممنون
ممنون
ممنون
پاسخ:
...
بازم از نوشته هاتون ممنون
امشب کلی دعاتون کردم با این قلم رقصاندن زیبایتان بر روی کاغذ
پاسخ:
...
۱۷ مهر ۹۰ ، ۰۸:۴۹ بیشتر بدانیم
وارد شدن به قلعه ی لا اله الا ا... ایمن ماندن از هر عذابی است. به شرط هایی. که یکی از آن شرطها (من و خاندانم هستیم).
حدیث سلسله الذهب
عیون الاخبار الرضا ج 3 ص 135
پاسخ:
...
۱۷ مهر ۹۰ ، ۰۸:۵۰ تنهاترین ستاره شب
مجبور شدم به هر کسی رو بزنم / در محضر هر غریبه زانو بزنم
تحقیر شدم ، چون که فراموشم شد / یک سر به ضامن آهو بزنم …
پاسخ:
...
سپهرا جان عیدشما مبارک

ضامن آهود ضامن خوشبختی ات باشدا
پاسخ:
...
خجسته میلاد نبض تپنده ایران، هشتمین امام، هفتمین قبله و دهمین کشتی نجات آقا علی بن موسی الرضا (ع) بر شما مبارکباد
پاسخ:
...
نیلوفرانه پنجره گل کرده با سلام
پیچیده است عطر تو در این فضا سلام

نام تو نقل مجلس اهل محبت است
بانوی لطف حضرت مشکل گشا سلام

تا آشنای نام تو هستیم عاشقیم
ای عشق ای کرامت نام آشنا سلام

نام تو می برد به مدینه دل مرا
سر در می آورد سپس از کربلا سلام

در همین جا سلامی می فرستیم به سه ساله ی کربلا و شش ماهه ی نینوا و بقیه ی شعر را بهدست التملس دعا می سپارم
پاسخ:
...
ترنجی جان به یادت هستیم رفیق/.
عیدت مبارک..
پاسخ:
...
۱۷ مهر ۹۰ ، ۱۸:۱۵ م.مجـــــــــــــــد
سلام....
کنار پنجره فولاد سلطانم به یادهمه بودم...اگه لایق باشم....
پاسخ:
...
عیدت مبارک رفیق.....

التماس نور
پاسخ:
...
۱۹ مهر ۹۰ ، ۰۱:۴۵ ــــکوت شبــــ
سلام...دلم گرفت بدجور...
این اهنگ غمگین.
این تصاویر
روحشان شاد
دوستتون بود؟؟؟؟؟؟
ماهمگی باید برویم....

اما ...

با این بغض چه کنم؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دریافت کد گوشه نما دریافت کد گوشه نما