ترنج

ترنج

بسم رب الحسین...
قال الله تعالی: «...فَاخْلَعْ نَعْلَیْکَ إِنَّکَ بِالْوادِ الْمُقَدَّسِ طُوىً»
از خویش رها شو و با عشق درآمیز،
و چون به میقاتِ ماه "مُحرَم" وارد شدی،
اِحرام بربند که مُحرِمی!
گرد "عاشورایش" بسیار طواف کن،
و چون در کوی معرفتش بیتوته کردی،
بسیار خدا را بخوان،
تا تو را به وادی جنون کربلا راه دهند..
و چون به کربلا رسیدی، تا ابد وقوف کن!
و با اشک های روان بگو:
لبیک یا حسین...
تا بر کشته اشک های روان مَحرمِ اسرار شوی...

این تناقض تا ابد شیرین ترین مرثیه است: سرترین آقای دنیا را خدا بی سر گذاشت!

کد آهنگ

طبقه بندی موضوعی

می نویسم فقط برای تو...

دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۵۳ ق.ظ

می نویسم برای تویی که، هرگاه سخت دلتنگم و غریب، مرا می خوانی...

می نویسم برای تنها عشق آسمانیِ شهرم، برای بانویی که خورشید کوچکترین چراغ حریم اوست...

می نویسم برای تویی که آمدی به مهمانی؛ اما ماندی و برای همیشه میزبان شهر دلـــــم شدی...

می نویسم برای خواهری که غربت انیس النفوسِ دلها را، تاب نیاورد و در عشق او چون پروانه ای به طوافِ شمع روشنِ آستانش پر گشود، و پر و بالش در اشتیاق دیدار و تسلیم شدن به رضای معشوق سوخت، و بی دیدنِ رویِ دل آرایِ مقصود، در مقصدِ جان ها چشمانِ عاشقش را، به روی زمینیان فرو بست...

می نویسم برای کسی که یک وقت هایی هست که، جز او محرمی نیست... و من، آن وقت ها را بسیار دوست دارم! وقت هایی که می شود هر روز باشد و هر لحظه و هر ثانیه...

آمدم بگویم هر روزی را که با تو خلوت می کنم فقط و فقط تو را بی نهایت، عاشقم من... عاشقم، عاشقِ بودنت، عاشقِ خواستنت و عاشقِ داشتنت... محرم دل، گاه و بیگاه، نه! همیشه به نگاهت مهمانم کن...

 

+به بهانه عروج آسمانیِ بانوی عشق، مهمان 17 روزه ی شهرم که اینک خورشید هم به اذنِ میزبانی او، طلوع و غروبش را هر روز از پسِ گنبد طلایی اش به نظاره می نشیند... بشنوید: (چند روزیست دلم ناله ممتد دارد ...)

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۱
ریحانه خلج ...

انیس النفوس

بانو

تو

عشق

نظرات  (۱۰)

سلام علیکم،
خداقوت،
طیب الله،
یاعلی
پاسخ:
سپاس
سلام و درود
ممنون 
دلم عجیب گرفته است
آنقدر که خنده هایت هم
شادم نمی کند...
پاسخ:
دل تنگی یعنی همین...
یا فاطِمَةُ اِشْفَعى لى فِى الْجَنَّةِ....
پاسخ:
سلام
سلام
عالی بود
التماس دعا
پاسخ:
و محتاج دعا...
۲۴ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۱۸ سراجا منیرا
زیبا ...
پاسخ:
لطف...
باز میخواهم تورا پیدا کنم

با تو شاید خویش را معنا کنم

پاسخ:
شاید ...

دریا باش..

تا بعضی ها ازبا تو بودن لذت ببرند..

وبعضی ها که لیاقت دیدن تو رو ندارند غــــرق شوند..........

پاسخ:
دنیاست دیگر...
محل گذر...
قبول حق ان شاالله...
کاش شهر من هم بانویی داشت...
پاسخ:
سلام و سپاس...
دلت هوایی باشد شهر دل ها مرزی ندارد...
۲۹ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۲۱ تقوی در دنیای مجازی
همه در دست ترنجی و تو ازاین می رنجی....
هدرتون گیراست..
پاسخ:
سلام
تشکر از طراح خوبش...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دریافت کد گوشه نما دریافت کد گوشه نما